Allekirjoittakaa ja levittäkää eteenpäin kannabiksen laillistamiseksi! www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/74

Avainsanat: kannabis kansalaisaloite

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2013 - 20:34

Lääkkeeks ja "lääkkeeks",ihan sama,kukin taaplaa tyylillään,mutta nimim.kaapo420,pitkän päälle ei kannata esittää kaikenmaailmanadressilinkkejä,sillä luulen,että YP katsoo ns.pahalla silmällä sen kaltaisia linkkejä...Kun nyt tänään tänne olet eksynyt,kaapo420 ajan kuluksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.02.2013 - 17:39

Tämän jätän väliin. Tulee enemmän haittaa kuin hyötyä tuosta kannabiksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 18:01

Kaksi PIIPPUINEN juttu joo... Sanoisin tähän, että "Lääkkeeks vaan" , niinkuin Marja Tyrnikin sanoisi :)

Lisätty: 11.02.2013 - 11:43

Täsmennän, että sairaalan osastolla valvotusti kivun lievityksessä käytettynä kyllä,muuten ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.02.2013 - 21:30

en ikinä tule allekirjoittamaan tuollaista adressia, sen sijaan voisin allekirjoittaa tupakoinninkieltoadressin jos sellainen on tarjolla :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 22:16

No way....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2013 - 15:24

En puolla asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 18:19

Ei puoltoa täältäkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 01:05

Eipä ole minun meleeni tämä juttu.. joten allekirjoittamatta se jää. Sitäpaitsi olen aikas varma Pamelan lailla, että ylläpito ei katso tuollaisa adressilinkkejä pitemmän päälle hyvällä silmällä jotenka siksikin sanon, että thanks, but no thanks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 11:42

Vallukissa ei tykkää tommosist adresseista. Pössytelköön kaikessa rauhassa vaikka missä muualla, mut ei meidän napsu-sivuilla.