kannattaako nyt alkaa rakentamaan omakotitaloo?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2008 - 23:55

Aina kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 05:03

Poikani omistaa Kiinteistövälitystoimiston ja hänen mielestään nyt on sopiva aika rakentamiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 09:20

Jos rahoitus on kunnossa ja työpaikkakin varma niin kannattaa aloittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 13:18

Ei ajassa varmasti ole mitään vikaa, mikäli ammattitaitoa löytyy itseltä ja/tai palkatuilta henkilöiltä, pankin rahoitus on kunnossa ja lupa-asiat hallinnassa, niin ei muuta kuin rakentamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 16:32

Iliman muuta kannattaa jos vain on rahhoo ja muutkin asiat kunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 17:17

Ei missän nimessä. Nyt on vuosisadan lamakausi tulossa. Odottelet vähän aikaa säästöinesi ja kohta saat valmiin talon pilkkahintaan. Muistelkaapa miten kävi 90-luvun alussa.
Moni menetti kalliin talonsa ja jäi vielä velkaakin.Talojen arvo putosi niin rajusti, jotta olisi monelle tullut halvemmaksi heittää rahansa ikkunasta ulos, kuin ostaa velaksi talo. Asunto olis mennyt joka tapauksessa, mutta velkaa ei olisi jäänyt.
Suosittelen; jäitä hattuun.
Mutta jos sulla on valmis oma tontti ja valmiiksi ostetut rakennustarvikkeet, voit toki rakentaa talosi. Velkaa elä vaan tee kovin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 22:04

Odota vielä, rakennustarvikkeet ovat nyt vielä korkeimmissa hinnoissa, vuosi pari näyttää mikä on tilanne Suomessa.
Mutta jos on ylimääräistä rahaa niin vaikka huomenna aloitat, mutta minun mielestä on tyhmää maksaa liikaa.

Lähteet:
Oma tietämys, olen talon rakentanut ennen 90-luvun lamaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 07:57

väittävät että helmikuussa sais vanhoja pilkkahintaan, ainaakin tarvikkeiden ja tekijöiden hinnat ovat laskusuunnassa, joten maltti voi olla valttia ?