Tää päivä on mennyt kokonaan leipoen, mites teidän lauantai?

Olen tehnyt sydän korvapuusteja, omenapitkoja, mangojuustokakkuja 3kpl ( kylmäkakkuja siis irtopohjavuokaan) sitruunakauivakakun, litran pullataikina jäi jotain kotiinkin, mutta äidin 80v päivät maanantaina. Nyt olen aivan loppu joten nyt otan ehtooksi.
Huomiseen jäi täytekakkun kostutus maanantai aamuun koristelu ja Lohi-voileipäkakku täytteineen huomenna vielä kostumaan ja taas maanantaihin koristelu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2013 - 23:20

Hienot juhlat siis tulossa ! Onnea vaan äidillesi ja pitkää ikää !

Meillä mies usein tämä leivonta vastaava.Kertoi tekevänsä huomenna laskiaispullia, jos minä vatkaan kerman ja teen hilloa omista marjoista.Olihan se lupauduttava...Ja hyviähän niistä tulee.Yhteinen ystävä kutsui itsensä kylään, varmaankin pullien toivossa ...Eli suut makiaksi!

Ai niin joo.Tänän olen pessyt pyykkiä,eli pyykkäyspäivä :)

Kysyjän kommentti

Juhlat onnistuivat hyvin, vaikka äitini on hiukan ulkona kuviosta ja tarjoilu riitti eikä loppunut kesken...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2013 - 21:50

Suoraan sanoen ihan lorvien,,näin Tallinnan reissun jäkeen..Tein kumminkin kaalilaatikon,,Onnea äidin 80v. päivän johdosta..minunkin ihan tyttärenpoika Samu Santeri täytää maanantaina 26 vuotta..mutta ei ole kyllä tuollaista kahvitarjoilua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 09:02

Isot karkelot edessäpäin, kovasti olet puurtanut.......
Minun lauantaini meni paikallisia kirpputoreja kierrellen ja samalla reissulla laskiaislauantain myyjäisistä kävin hakemassa perunapiirakoita ja laskiaispullia, joten leivontahommat vältin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.02.2013 - 15:19

Pientä siivousta tein ja katselin urheilua telkkarista. Join nimpparikahvit ystävän kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 15:21

Lauantai meni reilun 39 asteen kuumeessa. Tänään vähän helpompi olla, kun ei oo noin paljon graadereita. Kuulostaa aika makoisalta! Nami, nami maiskis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2013 - 20:33

Kävin Jyväskylässä ostoksilla tyttäreni kanssa.

Lähteet:
t