Millaiset laskiaisenviettoperinteet teillä on???

Minulla jää lähinnä laskiaispullan syöntiin, ulkoiltua tietty tulee myös.

Avainsanat: laskiainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 12:34

Aikoinaan, kun vanhin poika oli pieni (nyt 22) mentiin Kontulan jätemäille. Kessan mäet, nykyään urheilupuisto.. Sieltä alhaalta kun katsoit, niin ne kohosi korkeuksiin , mutta sieltä huipulta kun piti laskea alas niin sisintä kouri. Mutta ei poikaa! Ehjänä tultiin alas asti (minä tosin silmät kiinni), mutta poika sano ett uudestaan huipulle. Sai kyllä seuraavat laskut laskea yksin! Ja sitten kotiin, se perinteinen hernerokka, joka maistu tosi hyvältä! Iltapäivä löhöilyä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2013 - 09:06

Ulkoilu, laskiaspullat ja hernekeitto pannukakkuineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 09:56

Laskiaispullien teko, vähän ulkoilua ja siinähän se. Nuorempana jälkikasvun kanssa mentiin aina vähän isompaan pulkkamäkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2013 - 10:06

Joskus teen laskiaiseksi hernerokan. Siinä ne perinteet sitten onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 10:07

Se,että säästyykö pusero tälläkertaa...Että tippuuko se pullan hillo varmasti kermoineen vika paikkaan ...No ei vaan.Ei enää niin minkäänlaisia.Aikoinaan oltiin tenavan kanssa pulkkamäessä, mutta nyt kun tuo jälkikasvu jo hipoo pituudeltaan kahta metriä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.02.2013 - 19:57

herneet on liossa, ja mäkeen mennään huomenna, pullia sitten jälkiruuaksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 21:13

Kiva rokkaa löytyi pakkasesta..pullat kaupasta..eihän tässä kohmelossa..voi muuta ajatella Tallinnan reissun jälkeen.
Nyt kyllä nuorison mukana..riehaantui ihan liikaa..mutta hauskaa oli.kun muumelin ottivat mukaan..
Tanssittua tuli,että vieläkin päässä pyörii..