Pitäisiköhän laittaa "pillit pussiin" ja kadota koko yhteisöstä?Sillä NIIN vilkasta täällä on... ; (

Harmittaa...

Avainsanat: vähemmän vilkasta pillit pussiin katoamistemppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2013 - 09:04

Kyllä täällä killitellään ja hengissä pihistään...

Lisätty: 09.02.2013 - 21:25

Siis älä missään nimessä katoa, itsekin löysin takaisin vasta tammikuussa, joten ootellaan tyynesti muitakin..

Kysyjän kommentti

Jos sitten sinnitellään vielä...Kiitos tuesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.02.2013 - 23:11

Siinäpä se. Kaikki kun katoavat johonkin, niin aina vaan hiljaisemmaksi muuttuu tämä paikka. Minä sinnittelen mukana niin kauan kuin aikaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.02.2013 - 01:43

joo, hiljaista on ja hiljaisemmaksi muuttuu jos väki ei käy katsomassa miten täällä hurisee, olisiko hyvä idea lähettää viestiä niille jotka eivät ole tulleet takaisin tuon katkon jälkeen, itsellä mieleen tulee tuutikki, oli kovasti mukana ennen tuota viheliäistä salasanavarkauskohua? toivottavasti et ihan vielä luovuta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 08:29

Henkitoreissaan vielä vähän pihisee, vanhat kaikonneet ja uusia ei tunnut tulevan kuin satunnaisesti, yritän mukana roikkua, minkä ennätän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 16:42

Mulla onkin tähän hommaan alibi: läppärini alkoi takkuilemaan tammikuun alussa ja oli tohtorilla muutaman viikon hoidossa. Nyt pelittää, joten pääsen taas useammin napsuilemaan. Iloista viikonloppua kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 20:37

Niinpä minäkin olen ainakin vähentänyt olojani jokaisessa osiossa, sillä ole joka toisen päivän terveyskeskuksessa, jotona piipahdan ja tuossa on sairaalakassi valmiina odottamssa lähtöä, joten ei se netti silloin ensimmäiseksi mieleen meikäläiselle tule kun kotiin tulee.
JOs laitat esim. napsuun kysymyksen ja sitten kun se tulee valittavaksi on 2 päivää aikka valita vastaus. ainakin haluan itse omat kysymykseni vastaukset valita Pitäs olla älynväläys, joka tänne toisi jotain piristävävää. No muuttivathan sähköpostin taas vaihteeksi vanhalle mietittäväksi, mutta eiköhän se siitä selviä.Oli tässä kovan työn takan, että sain uuden salasanan sähköpostiini.
Sunnuntaita ja sunnuntaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 22:33

Hei giasol "ei heitetä vielä pilliä pussiin" yritetään kumminkin..jatkaa tätä Napsua..Itse en kyllä ole ollut paljon mukana nykyään..kun tein vasta 3:men viikon henk.kohtasen avustajan tuurauksen..ja kotonakin on mieheni jota avustan...sairauksien takia...ja välillä tuntuu,että lumityötkin vievät todella voimia..ja pakko pitää omasta kunnostakin huolta..kuntosali ja uiminen minulle tosi tärkeitä..mistä en luovu..
Vanhalle mummelille otta jo koville Tallinan reissu nuorten kanssa...mutta hauskaa oli..hyvin alkaa parnee rakkulat mitä sai tanssiessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 15:47

Hiljaista tällä napsu yhteisössä kieltämättä on, se myönnettäköön, mutta kuten iisukka sanoi yritetään kuitenkin jatkaa sitkeästi Napsuttelua "eikä heitetä vielä pillejä pussiin" sillä se on yksi hyvä keino saada tästä yhteisöstä vilkkaampi. Toinen keino yhteisön vilkastuttamiseksi on pommitaa ylläpitoa lähettämään sähköpostiviestejä Napsun aukiolosta kaikille niille vanhoille jäsenille jotka eivät vielä taida tietää, että Napsu on taas pitkän hiljaiselon jälkeen toiminnassa. Kolmas keino on että täällä olevat jäsenet mainostaa Napsuyhteisöä mahdollisimman monelle siitä tietämättömälle. Jos näillä keinoilla tähän yhteisöön ei saada lisää porukaa ja vilkastettua keskusteluja niin sitten en tiedä mikä neuvoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 12:19

Vallukissa on jo aiemmin ilmoittanut, että harvakseltaan täältä napsuu. Kun ei ole tuota tietokonetta kotona. Mutta silti on hyvä, että Napsu on, aina kyläpaikkaan tullessa käyn koneella tarkastamassa kuulumiset. Elä vielä heitä "pillejä pussiin", laita mehulasiin, sillä jos sinä lähdet, niin on taas yksi vähemmän meitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 16:38

Pysytellään täällä ja pysytään asiassa eli matkailussa. Itse olen saanut täältä paljon vinkkejä.