Oletteko käyneet Madame Tussaudsin vahakabinetissa Lontoossa?

Näkemisen arvoinen paikka.Sisältää paljon esim.historiaa.
www.iltalehti.fi/viihde/2013...0_vi.shtml

Avainsanat: lontoo vahakabinetti tussaud

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2013 - 07:52

Ekan kerran Lontoossa tosi kauan sitten,muistan ne käsilaukkujen tarkastukset joka paikassa,mutta tulihan jonotettua kabinettiin ja koluttua kellaria myöten,osa hahmoista hyvinkin näköisiään,ihan käynnin väärtti.

Kysyjän kommentti

Itse kävin ekan kerran 1987 ja muistan sen,kuin eilisen.Eipä vastaavaa muualta löydy :) Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.02.2013 - 16:17

On jäänyt Lontoo käymättä, joten myös vahakabinetti. Onhan siellä hyviä näköispatsaita ainakin, mitä televisiossa olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2013 - 17:18

Useamman kerran olen Lontoossa vieraillut, mutta vahakabinetti on edelleen käymättä, tosin jokusen Tussaudin vahanuken olen nähnyt Lontoossa Rock Circuksessa, näköisiä olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.02.2013 - 01:38

kerran olen lontoossa käynyt ja katsottavaa oli niin paljon että se 9 päivän reissu ei riittänyt mihinkään, uudestaan tekisi mieli käydä, jospa sitten se vahakabinettikin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 09:01

Eipä ole Lontoossa käyty, mutta jos menisin taatusti siellä poikkeaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 16:46

Jostain syystä koko saari on jäänyt käymäti. Jos jostain syystä sinnepäin matkustan, niin vahakabinetti olisi todennäköisesti yksi vierailukohde.