Ovatko sormeni liian paksut vai vilkkaat? Yritän silloin tällöin lähettää tekstiviestejä. Ei onnistu.

Joka kerta viestit lähtevät ennen aikojaan ja sitten nolottaa kun ihmiset kyselevät, että mitä tarkoitin keskeneräisellä viestillä. Sormeni pomppivat mihin sattuu, yleensä väärälle näppäimelle. Mitä tehtävissä, vaiko mitään?

Avainsanat: puhelin tekstiviestit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2013 - 17:15

Joskus käy minullekin näin, mutta yksi ystävättäreni on tosi ekspertti tällä sektorilla, yleensä tulee ensin tyhjä viesti ja sitten oikea viesti yleensä vielä kahteen kertaan....

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2013 - 07:05

Ostahan kännykkä jossa isommat näppäimet sillä onnistut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2013 - 10:33

Toffe sanoi tuossa yllä hyvin.Selkeämmät näppäimet puhelimeen,niin jo alkaa sujua.Ja harjoitus tekee tuossakin mestarin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.02.2013 - 01:37

jos sinulla on ns. älypuhelin niin vaihda puhelimeen missä on oikeat näppäimet ja iso näyttö, eiköhän ala sujua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 12:41

Äitillä on sama ongelma. Ensin tulee tyhjä viesti ja sitten kaks ihan varmuuden vuoksi. Itse hän sanookin, että viesti karkas ennenkuin ajatus. Ja kyllä se kirjottaminen ja lähetys onnistuu, kun istuu alas ja rauhassa kirjain kerrallaan kirjottaa. Ja jos sinne nyt on sattunut joku kirjoitushärjö livahtaan, ei sitä tarvi alkaa korjaan, ymmärretään muutenkin.