Ostetaanko porukalla kerhotalo Napsulaisille? :)

www.iltalehti.fi/asuminen/20...6_an.shtml

Avainsanat: arvokas linna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2013 - 07:02

Ei taida onnistua hulppeahan tuo on, mutta haaveessa jos pidettäis kerhotalona...

Kysyjän kommentti

Juurikin näin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 07.02.2013 - 21:04

mikäs siinä jos sen halvalla saa ja ylläpito ei maksa mitään ;) vähän kaukanahan tuo on, mutta jos pääsisi kerran vuoteen piipahtamaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2013 - 21:22

Jep, tuohan olisikin ihan passeli pieni kaupunkiasunto, kaikilla mausteilla ilmeisestikin, joten ei kun kolehtia keräämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2013 - 22:01

No joo, haaveilla saa, mutta minulta nyt ei satu tällä hetkellä löytymään edes kynnysrahaa. Joten, jos sen saatte hankittua, voi olla että jään kerhon ulkopuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2013 - 16:50

Tuohan olisi hyvä idea: tarpeeksi suuri porukka jakamaan kustannukset, neliöitähän tuossa piisaa. Loppupeleissä "kohtuuhintainen" sijaintiin nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2013 - 20:48

Minusta tämä on ollut aika kolkko,aina ja halvallahan sitä ei saa,kyse miljoonista,Talon pitäisi olla myös asuttava(siis pienempiä asuntoja,huoneita),jollei asukkaille niin talkkarille,olisin siihen hommaan erittäin pätevä;sisäsiisti,kielitaitoinen ja kovaääninen,tarvittaessa.