Jaksatko hoitaa kynsiäsi?Käytätkö kynsilakkaa?

Avainsanat: manikyyri kynsilakka ja sen käyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2013 - 05:36

Sunnuntaisin varaan aikaa kynsien hoidolle, yleensä se ajoittuu jonkin elokuvan tms. ajaksi, silloin on tv:tä katsellessa sopiva hetki viilata ja lakata kynnet. Lakkaa käytän jatkuvasti, työssä vaaleaa tai väritöntä, lomalla sitten väriä enemmän. Lomareissuilla jos mahdollista käytän hyväkseni paikallisia hoitoloita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2013 - 07:12

En käytä kynsilakkaa. Kynsileikkurit ja rasvaa kopriin niin hyvä tulee.

Lakatut kynnet ovat kauniit, jos ne ovat hyvin hoidetut. Tai siis kädet kokonaisuutena. Monella näkee niitä töherrettyja tai lohkeilleita lakkoja ja ne tekevät epäsiistin vaikutelman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 07:17

Eipä taas vähään aikaan ole tullut moista tehtyä, käsivoidetta kyllä käytän joka myös suojaa kynsinauhoja... lakkaa en käytä kuin todella harvoin. Kerran on olleet nuo geelikynnet ( miniäni tekemät)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 08:38

Minä hoidan kynsiäni säännöllisesti ja käytän kynsilakkaa, ja jalkojani hoidan myös säännöllisesti ja varpaiden kynnetkin lakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 10:31

Työn puolesta kynsilakka on kiellettyä kauraa.Tosin kynteni ovat hauraat juuri työstä, eikä niitä voi oikein pitkinä pitää.Lyhyet ja siistit.
Mutta kun LOMA ja kesä koittaa, lakkaan jokaisen kynnen ja erityisesti varpaiden.Ja koko kesän ne sitten punaisina ovatkin.Siitä tuntee kesän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 14:47

Hauraat sormenkynteni suorastaan huutavat vähintäin kerran viikossa kunnon hoitoa pysyäkseen edes siedettävässä kunnossa jotenka jaksoin, tai en joudun tekemään niille hoitotoimenpiteitä säännöllisin väliajoin. Kynsilakkaa en työssäni käytä sillä, vaikkei tuo aine meillä olekkaan kiellettyä, ei se kauaan paikoillaan pysy käsien toistuvien pesujen ym. niille tehtävien puhdistustoimenpiteiden vuoksi. Muulloin lakkaa käytän ja mielelläni. Varpaankynteni hoida säännöllisesti ja pidän ainaisen lakkakerroksen alla.. On sillä tavalla jotenkin kauniimmat katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 19:26

En viilaa. Leikkuria käytän. Parempiin tilaisuuksiin lakkaan värittömällä tai asuun sopivalla värillä. Käytän käsivoidetta ja kynsinauhavoidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2013 - 21:21

Leikkureilla tasaan kynnet muotoonsa. Ja kesäisin lakkaan, niin varpaan kynnet kuin sormienkin.