Oletteko jo käyneet Hgin Musiikkitalossa?MInusta meidän kantsuu olla ylpeitä siitä,hieno talo ja hyvä ja kansainvälinen ohjelma.

Avainsanat: musiikkitalo ylpeyden aihe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2013 - 05:28

Käymättä on vielä tuo komistus, mutta pitänee jossain vaiheessa korjata asia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2013 - 07:22

Käymättä on ja epäilen käynkökään se on syynä kun asun Turussa ja Helsinkiin kun ei ole asiaa muulloin kun haluan matkalle lähteä, koska Turusta harvoin koneet nousee matkatoimistojen kautta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 07:30

En ole ja tuskin ihan kohta tulen sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 10:33

En ole käynyt, mutta ensi kesänä toiveissa olisi :) Ohjelmisto on ollut korkeatasoista ja pitäisi kyllä päästä katsomaan jotakin ihan livenä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2013 - 11:59

Jää minulta käymättä. En koe sitä niin tärkeäksi. On vähän tärkeimpiäkin asioita elämässäni. Mutta kiva niille, jotka musiikista pitävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2013 - 18:36

Rakennus on ruma ulkoa ja sisältä lisäksi hyvin epäviihtyisä ja kolkko. Ohjelmiston musiikki ei kiinnosta. Saisivat purkaa Musiikkitalon, Sanomatalon ja Kiasman, tosin nyt siihen ympärille taitaa olla tulossa yhtä rumia laatikoita. Sisällä tuli käväistyä ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Valitan - makuasia.