Oletko tutustunut yhteenkään näistä?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...6_ma.shtml

Minulle vain yksi on tuttu :)

Avainsanat: vaarallisimmat lentokentät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2013 - 21:19

En tunne kuin Seutulan kentän joten kuten, olenhan ollut siellä rakentamassa mm ensimmäisiä automaattisten laskeutumisjärjestelmien perustuksia. Muilla kentillä olen ollut matkustajana ja niistä ei matkustamoon paljoa näy.

Kysyjän kommentti

Kyllä minä ainakin matkustajana tulen aina ulos koneesta, kun se on laskeutunut ja lupa poistua annetaan...Madeiralta ei tosin meinattu päästä lentokoneella pois.Matkanjärjestäjä joutui korvaamaan/järjestämään hotelliin huoneen yhdeksi ylimääräiseksi vuorokaudeksi, kun myrsky sotki suunnitelmat ja sulki kentän.Mutta sehän vain tiesi loman jatkumista se ja mukavaa oli!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2013 - 19:08

Yksikään kentistä ei ole sellainen, jolla olisin käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2013 - 20:33

En ole käynyt noilla kentillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 07:19

Eipä ole tullut käytyä ja voin sanoa että tuskin tulee myöhemminkään..