Omistatko asuntosi, vai maksatko vuokraa? Oletko tyytyväinen?

yle.fi/uutiset/laske_kannatt...origin=rss

Avainsanat: omistusasunto velka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 04.02.2013 - 23:22

omistan ja asun melko edullisesti verrattuna vuokralaiseen, tosin remontteja tekisi mieli tehdä, joten rahaa kuluu sitä kautta lisää niin paljon kuin lompsa kestää, muutan vuokralle sitten kun tarvitsen palvelutaloa ;)

Kysyjän kommentti

Niinpä.Mieluummin lyhennän minäkin lainaa, kun laitan saman summan vuokraan :) Ja heti, kun mahdollista,kesät täällä ja talvikaudet ulkomailla...Sitten onkin ikuinen kesä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2013 - 06:49

Omistamme talomme ja olemme tyytyväisiä tähän olotilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 08:56

Ollaan vuokralla ja ollaan tyytyväisiä, meillä todella hyvä vuokranantaja yksityinen. Kaikki mitä haluamme tehdä huoneistoon saadaan lupa ja vähennetään vuokrasta kuitti hänelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2013 - 10:46

Vuokralla olen ja olen ihan tyytyväinen. Ei tarvitse itse hoitaa mitään pieniä eikä suurempiakaan korjauksia, koska huoltofirma hoitaa ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 15:12

Siivellä asustan ja toinen menee siipi maassa. Tyytyväisenä elelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 18:17

no tota noin. asun omistamassani talossa. kaikk ok .paitsi korjaukset ku ei pysty jakamaan.ja korjauksia tulee...,ku edellisestä pääsee .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 19:11

Oma on asunto ja tyytyväinen tällä hetkellä. Remontteja tulossa, mutta niinhän sitä joka paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2013 - 15:12

Omistusrivarissa asutaan ja niin tyytväisiä asumismuotoomme ollaan kuin nykyisillä tuloillamme pystytään. Sitten joskus kun tulot kasvaa, kohtuukokoinen lotto-arpa- tai nettipotti osuu kohdalle, tai onni potkaisee muutenvain muutamme, kaiken uhallakin, haaveilemaamme neljän huoneen ja keittön asuntoon, muttemme mihintahansa ja millä ehdoilla tahnasa. Sen asunnon tulee olla rauhallisella paikalla, rivarissa, isopihainen, luotettavilla naapureilla varustettu,hyväkuntoinen ja sijaita hyvin huoltofirman avustuksella hoidetun talonyhtiön päädyssä. Vähempään emme tyydy silloinkaan, sillä nykyisen omistuskolmiomme etuja ovat juuri suuri piha ja hyvinhoidettu taloyhtiö sekä mukavat naapurit ja se, että asumme päätyasunnossa.