Onko tulossa lapsia tai lastenlapsia?

Näin 8:n lapsenlapsen mummona tänä vuonna tulossa pari lisää, huhtikuussa ja toukokuussa.
Tätä ennen on 7 tyttöä ja 1 poika, tulossa on taas 1 tyttö ja 1 poika...

Lisätty: 06.02.2013 - 11:31

Ja itse asiassa juuri kuulin että viel tulee kolmaskin tänä vuonna syksyllä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2013 - 10:07

Meille on tulossa 5 lapsenlapsi huhtikuun alussa. Vanhin lapsenlapsi on jo 15 v ja muutama vuosi vielä niin voi alkaa odotella seuraavaa sukupolvea.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille kuin myös Liisukalle, meillä on jännät ajat edessä... Siit mulle tulee 3 lastenlasta lisää 2 keväällä ja 1 syksyllä!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 04.02.2013 - 09:59

lapset alkavat olla tehtynä, lapsen lapsia voi tulla milloin tahansa, vanhimmainen meni naimisiin viime syksynä, opiskelevat vielä vähän aikaa. keskimmäinen haavaillee pääsystä takaisin ulkomaille, opinnot loppusilausta vaille ja nuorin täytti viikonloppuna jo 3v. eli muutaman vuoden päästä mennä viilettää kumppania etsimässä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2013 - 10:38

Tässä joutuu muutaman vuoden vielä odottamaan että lapsenlapset niihin puuhiin ryhtyy. Ovat vasta 14 ja 4-vuotiaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2013 - 10:57

Ei ole tulossa eikä tullut. 1800-luvun alussa syntyneellä esi-isällä oli 14 lasta. 2 vaimo teki kolme lasta joista viimeinen syntyi isän ollessa 72 vuotta. Isoisäni hänen pojanpoikansa oli 3 vuotias silloin. Sukututkimusta teen ja minulla on lehvätön puu mutta vahvat juuret. He, he kehukaa lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2013 - 12:12

Kyllä on tulossa Toukokuussa lapsenlapsen lapsi...eivät halunneet tietää sukupuolta etukäteen..pitävät sen jännityksessä..miehen lapsia on kumminkin perheessä 2:si tyttöä...että ensimmäinen yhteinen lapsi tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2013 - 12:52

Eipä ole .. ellei sitten poikani ole jättänyt jotain TODELLA TÄRKEÄÄ kertomatta ja tehnyt minusta salaa, ennen kahden vuoden päästä tapahtuvaa täysi-ikäiseksi tuloaan, isoäitiä, mummia, mummoa tai isomammaa, ihan miten vain itsekukin haluaa lapsenlasen saavaa naista kutsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2013 - 15:47

Oma poika viittä vaille täysi ikäinen...Itse saattaisin vielä saada hänelle sisaruksen - siinä ja tässä - mutta taitaa jäädä iltatähti tekemättä :)
En ole mitenkään erityisen lapsirakas ihminen, mutta hyvä vain, kun tuli tuo yksi oma väsättyä.Tehnee sitten aikanaan minusta isovanhemman tai ei.Ihanpa on sama.Itse päättää.

Suvussa uusin tulokas on miehen siskon poika, joka vielä nimeä vaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2013 - 21:33

Eipä kai.. ken tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 11:59

Vehkeet on ollut valtiolla jo useamman vuoskymmenen, joten ei tuu lapsia, ei.

Äidistäni tulee kyllä ylämummo maaliskuussa, kun veljen tytär saa puoskan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 19:14

Lapsenlapsia on kaksi eikä tiedossa lisää tällä kertaa. Mahdollista kyllä olisi.