Asutko liian hämärässä?

yle.fi/uutiset/suomalaiset_a...origin=rss

Avainsanat: pimeä koti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2013 - 13:04

En, sillä olemme satsanneet koko yhdessäolomme ajan kunnon valaistukseen ja esim. keittiössämme on jokaisen työtason luona sitä hyvin valaiseva loistevaloputki ja makuuhoneessammekin oleilee kattolampun lisäksi kaksi muuta ahkerassa käytössä olevaa lamppua.

Kysyjän kommentti

Juu.Ei hämärä hyssyä kiitos.Johan siinä silmätkin turhasta väsyy! Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2013 - 19:11

En allekirjoita tuota omalle kohdalleni, vaikka pienessä 35,5 neliön yksiössä on minulla on 13 valopistettä huoneessani. Tarvitsen ne näkövammani vuoks, mutta olen kyllä nuukuri, kun poistun toiseen kohtaan sammautan sen valon ja sytytän uuden tarpeitani vastaavan lampun. en tiedä viekö se enempi valoa kun sytytän niitä usein ja sammutan.Mutta girasol, valoon me olemme syntyneet, olkaamme kaikki valon lapsia, vaikka joskus vähän hämärän hyssy yllättää

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.02.2013 - 20:17

riippuu ajankohdasta ja mitä ollaan tekemässä, se kuinka paljon valoa tarvitaan, en tarvitse mitään loistelamppuja sinne missä milloinkin olen, ja hyvä jos niitä on mistä lisätä tarvittaessa, ja voihan sitä muuttaa espanjaan talveksi, kesällä täällä ei kyllä pimeä yllätä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 20:21

Joka puolella on kyllä tarpeeksi valaistusta..että hyvin näkee lukea ja työskennellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 21:11

Valoa on riittävästi, siihen nimenomaan on suunnittelussa panostettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2013 - 00:03

Mielestäni valaistus on ihan hyvä tarpeisiini. Ja välillä saa olla hämärääkin, kun ei mitään erikoisempaa tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2013 - 09:10

Valaistus on ihan OK, ja lisää saan jos haluan riippuu tarpeesta mitä teen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2013 - 12:01

En, kun minulla on niin valoisa luonne.