Saatko s-postia CIA:lta tai Interpolilta?Mulle tulee ja samoin kaiken maailman luottotarjouksia.Kaikki napsun ansiota ;-(!?

En ole koskaan pikaluottoja hakenut tai kysellyt niistä mitään,enkä CIAlta tai Interpolilta,mutta joku sieltä muistaa minua...Kirottua!

Lisätty: 02.02.2013 - 11:30

Samassa spämmi-veneessä olemme kaikki ja kovin kuumia otsikoita meileissä,ei enää peniksenjatkoja,mutta kaikkea mahdollista tytöille, näiden CIA:n yms lisäksi,en tutki niitä enempää,mistä ovat tulleet,mutta tiedän kyllä mihin menevät...

Avainsanat: interpol cia s-postia spämmiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2013 - 00:57

Tarkoitat varmaan tätä Subject: Good news to you today!!!!!!

"This email is to all the people that have been scammed in any part of the world, the UNITED NATIONS have greed to compensate them with the sum of US$1.500,000.00 each."

Ja kun tutkii viestin Ominaisuudet / Tiedot, niin näkyy mm että:
Return-Path: <[email protected]>
Received: from [203.188.200.143] by nm7.bullet.mail.tp2.yahoo.com
Received: from [119.42.242.52] by tm5.bullet.mail.tp2.yahoo.com
Received: from [127.0.0.1] by omp1001.mail.cnh.yahoo.com
Received: from [41.216.44.37] by web92402.mail.cnh.yahoo.com
From: INTERPOL <[email protected]>
Reply-To: [email protected]

Kummallista kun Interpolilla on varaa vain ilmaisiin SP-osoitteisiin :-)

Tulikokohan tuo Kiinan Taipeistä, vai miten tulkita noita tietoja, en nyt viitsinyt edes tutkia.

muita tänään tulleita:
Je me norme Mme MARIE BRIGITTE PROUVOST, de nationalité française,...
ja
Hei, mitä kuuluu? Nimeni on Amelia. Olen nainen Olen törmännyt profiilisi täällä ja haluaisin lisätä sinut ystäväni ja luoda kestävä suhde you.You löytävät minut minun email id. (SP-osoite) please Jos olet kiinnostunut tietämään enemmän minusta OK? niin voin lähettää sinulle kuvani ja kertoa enemmän minusta. Odotan kuulla sinusta rakkaudella, Yours Lovely, Amelia.

Kyllä näitä riittää, olen tullut kummallisen suosituksi naisten keskuudessa ???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2013 - 21:07

Ei oo kyllä tullut...Roskapostia tuli jonkin aikaa jossakin välissä, muttei enää.Harmillista tosiaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 21:23

Kyllä on silloin tällöin tullut näitä viestejä, joissa lähettäjänä FBI, CIA, Interpolilta ja tai joku muu venkoilija, joka ilmoittaa miljoonan euron t dollarin voitosta, kaikki voittoilmoitukset ja etsintäkuulutukset siirtyvät suoraan roskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2013 - 00:40

Kaikkea mahdollista roskapostia tulee. Joka päivä niitä roskikseen laitan 10-15 kpl. Pääasiassa olen voittanut aina millin vähintään, tai sitten pitäisi avata jollekin pankkitili Suomessa johon saisivat rahat siirtää. Haiskahtaa ihan rahanpesujutuilta osa. Raivostuttaa moinen, mutta minkäs teet kun s-postiosoitteeni kaappasivat Napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.02.2013 - 01:02

eipä ole onneksi tullut tähän liittyvää, muuten kyllä jonkun verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2013 - 09:32

Kyllä niitä tulee, kiitän lämpimästi napsua niistä, on jotakin lisäpuuhaa kun niitä poistelee koneelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2013 - 09:48

Ei ole tullut mitään häiriöposteja aikoihin. Kiva ettei tarvii poistella turhia. Jos näyttää epäilyttävältä poistelen heti sekä kotikoneella että töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2013 - 21:32

Eipä Napsu minulle roskapostia ole aiheuttanut, oletkos ehkä vastaillut kilpailuihin niistä yleensä roskapostia alkaa saamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 20:53

Kyllä on tullut kaikenmoista roskapostia..että välillä ottaa ihan päähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2013 - 09:02

Miten olet pystynyt eksaktisti todentamaan, että roskaposti tulee juuri napsun kautta tai vuoksi?

Jopa se, että osoitteesi on tuttavasi osoitekirjassa riittää siihen, että roskapostia tulee. Joihinkin yhteystietoihin pyydetään meiliosoitetta ja sieltä sitten se on napattu joihinkin listoihin, jotka sitten lähettävät laatikon täytettä.

Normitapauksissa ei mitään ulkomaan hömppää tule ja jos tulee, suositeltavaa on toimia kuten sinäkin: avaamatta poisto.