Onko sinulla kunnollinen lonkkaproteesi?Ystävälläni ei.Joutunee leikkaukseen suurien kudosvaurioiden vuoksi...

www.iltalehti.fi/terveys/201...7_tr.shtml

Ja hoitivat ensin Ruusuna....

Avainsanat: viallinen lonkkaproteesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2013 - 21:03

Itselläni ei mitään vaivoja lonkissa..
Mieheni odottaa lonkkanivel leikkausta..saa nähdä mien siintä toipuu..kun on jo 3 epäonnistunutta selkäleikkausta..
Olka-ja povinivel leikkauset sitten jatkossa..

Kysyjän kommentti

Omat lonkat ja muutkin nivelet vielä onneksi pelaa....Toivon kovasti ONNEA teille jatkoon ja seuraaviin leikkauksiin.Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2013 - 17:00

Isälläni ja jokusella tädillä kuin myös kälylläni tuo on, ongelmitta sujuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2013 - 17:03

Kyllä on ihan oma lonkka vielä, eikä vaivoja ole. Toivottavasti säästyn proteesilta hamaan loppuun asti. Olen kuullut proteesien olevan joissakin tapauksissa hankalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 18:29

Omilla nivelillä vielä liikun, eikä lähipiirissäkään ole ketään keinonivelillä liikuskelevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 20:02

Minulle tuli surullinen päätös Jyväskylän kipuklinikan kirurgeilta, että en kestä leikkausta. Siihen ei paljon sanomista ole. Hoidetaan vain vahvoilla lääkkeillä siis.Tunne kyllä tuossa yli 80-senkin , joka just leikattiin
lonkasta, ja voi erinomaisen hyvin. Siihen vaikuttaa kaikki muut vaikeat sairaudet näköjään.