Olisiko sinulla rahaa laittaa panoautomaattiin?

yle.fi/uutiset/panoautomaati...origin=rss

Avainsanat: panoautomaatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 02.02.2013 - 01:07

olisiko pienyrittäjille tai säästöpossun tyhjentäjille?

Kysyjän kommentti

Niin voisi kyllä ajatella.Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.02.2013 - 17:00

Mistäpäs sitä käteistä tulisi, ellei ala myymään jotain. Sitten voisi olla pantavaa panoautomaattiin. Kun luin tuon jutun, ihmettelin jo silloin, että miten sellaisten käyttöönotto kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 17:03

Eipä tule tuosta ongelmia, pääsen niistä kaupoissa ( siis käteisestä) kädenkäänteessä eroon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 18:27

Todennäköisesti vierailen tuolla otto-puolella enemmän, käyn nostamassa pois sen vähän, mitä työnantaja sinne kuukausittain lykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 18:47

Eipä taida olla. Jos käteistä löytyy, kyllä sen voi kaupassa käyttää eli rahalla ostaa. Ainakin vielä käteinen kelpaa lähes joka puljuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 19:13

Eipä olisi sillä en pidä tapanani kanniskella edes hetkellisesti rahapussissani suuria seteli-, tai kolikkokasoja ryöstetyksi tulemisen pelossa. Pienet rahapusiini eksyneet rahakasat taas pistän mielummin kulutukseen kuin kiikutan säilöön. Eihän tässä maassa olisi muuten töitä kellään jos jokainen ei välillä kuluttaisi tulojaan muuhunkin kuin aivan välttämättömimpiin menoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 20:06

Voi tokkiisa, ei ole eikä tule, kun se ottopuolikin on joksus melkein vajaalla, niin miten sen panopuolen voisi
täyttää. Rikkaiden räätäleiden unelmia. Olishan se juhlakasta työtää satasia panopuolelle ja köyhä kansa
odottelisi jonossa vuoroaan saadakseen rahojaan nostettua.Eikun heh,heh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 21:41

En maksa panosta mitään mutta aineesta täytyy saada vitonen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2013 - 00:44

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2013 - 01:04

En kehtaa p...kella automaatin kanssa (ainakaan vielä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 21:05

Oton puolelle menee..panon voi unohtaa.