Kuka on pihistänyt minun vastaussivultani profiilikuvani, vai onko se katsottu jo liian kurttuiseksi teidän siloposkien seuraan?

Olen niin rakastunut siihen kuvaan, että en saa untakaan jollen tiedä, että se napsussa on paikallaan. Eiks niin, emmekö me kaikki ole niin omahyväisiä, että olemme mielissämme kun
naamamme kuva tai lausumamme ilmestyy (jossain muuallakin) kuin napsussa. Nyt kaikki penkomaan laatikoita, jospa se jostain löytyisi, vai onko napsun koneet sen sylkäisseet syrjään.

Lisätty: 01.02.2013 - 11:26

ei kovin suurta hätää näkyy jus kysymykseni mukana olevan. Mutta Girasolin valisemassa parhassa vastauksessa se on jätetty pois, sillä eihän vanha mummo voi tuollaisia viisauksia laukoa.
Kiitos muuten girasolille ämpärikaupalla.

Avainsanat: pillosilla palloslla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2013 - 21:07

Kyllä sirkkaliisa siellä keinuttelee.

Kysyjän kommentti

Kiitos niin keinuttelee, 2 päivää on liian lyhyt vastausaika jos sattuu olemaan vaikka resussa,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.02.2013 - 12:44

Kyllä sinun kuvasi on tallessa. Joka paikassa näkyy missä pitääkin näkyä. Älä siis huolestu, eikä Napsut niin inhoja ole, että hylkisivät meitä vanhoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 13:25

Girasol vastaa hymyllä ja kuittaa :) Ei taida minunkaan profiilikuvani ihan joka paikassa näkyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 14:42

Sirkkaliisalle tiedoksi: kyllä se sinun profiilikuvasi näkyy yhtä usein kuin muidenkin. Ei siis huolta. Kukaan ei ole varastanut profiilikuvaasi. Muidenkin kuvat jää näkymättä usein parhaaksi valitun vastauksen yhteydessä , syystä jota en tiedä, joten et ole todellakkan yksin tämän asan kanssa. Ehkäpä ylläpito osaisi antaa vastauksen ongelmaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 16:59

Kyllä tuo kuva on tallessa, ei hätiä mitiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 18:25

Tallella on vaikka jossain vaiheessa se todella oli kadoksissa, ajattelin että olet muokkaamassa itsellesi uutta kuvaa iloksemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 20:14

Mulla on alibi,en ole siloposki paitsi luonteeltani;toiset on blondeja,mutta minä olen siloposki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2013 - 09:50

Ihana kuva näkyy olevan tallessa. Kuppi kuumaa kädessä ja lempeä katse sirkkaliisalla.