Tiedätkö ketään, jonka nimi ei ehkä löydykään almanakasta?

Naapurin tyttö sai kasteessa nimen Mimmu....
yle.fi/uutiset/islantilainen...origin=rss

Avainsanat: erikoinen etunimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2013 - 00:05

Mun uskonnon opena aikoinaan oli kuuluisan kirjailijan poika,nimeltään Tähtivalo,eipäs ollut silloin allakassa,tuskin tänä päivänäkään.

Kysyjän kommentti

Samaan Ilmari Kiannon lapsikatraaseen kuului myös mm.Helmi Simpukka,Gabriel Sotavalta, Kesäheinä Saarenruusu,Virmo Imatro ja monta muuta erikoista nimeä.Lapsia oli muuten 12 ja kaikilla hieman erikoiset nimet :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.01.2013 - 23:35

Pieni poika noin 40 vuotta sitten sai nimen Miika. Se ei tietääkseni silloin ollut almanakassa. Ja toinen pikkuinen poika Nino ei ollut allakassa hänen syntymävuonaan, En tiedä onko nyt jo. En tarkistanut asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 03:19

Suvussamme kulkee nimi Amerita ja sitä ei ole almanakassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2013 - 11:23

Lapsenlapseni on Jade joten ei löydy...

Lisätty: 02.02.2013 - 21:23

samoin hänen äitinsä siis tyttäreni on Jane !
Minä itse sain 25 vuotiaana vasta nimeni almanakkaan,, taidanpa olla Suomen vanhin nimeni mukaan.. yksi oli minua vanhempi jonka tunnen mutta muutti 20v sitten Ruotsiin...