Onkohan uniltaan pesästä herätetty karhu aina äreä?

yle.fi/uutiset/karhun_uhri_o...origin=rss

Avainsanat: karhunpesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.01.2013 - 21:31

Tuon lehtijutun perusteella kyllä. En menisi kovin lähelle karhunpesää mekkaloimaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2013 - 19:45

Höh,no tietenkin,niinhän sanassa sanotaan,että kuin pers**uksiin ammuttu karhu ja sama tulos pesästä unilta herätettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 20:17

Kyllähän sitä kesken unien herätettynä on äreä, varsinkin kun uniaikaa nallella olisi vielä ollut pitkälle kevääseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 22:04

Älä herätä nukkuvaa karhua! se on vanha viisaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2013 - 08:28

Kyl taatusti on, mäkin oon jos mua yöllä yritetään herättää...

Lisätty: 31.01.2013 - 15:32

kuulin juuri että tämä juttu onkin, mieheni sukulaisen vaimon veli oli tämä toinen metsästäjä ja hänen koiransa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2013 - 09:39

En ole aamulla herättyäni äreä,mutta rakastan hiljaisia rauhallisia aamuja,en laita TV ekä radiota auki,vaan nautin hiljaisuudesta.Sunnuntai aamuna teen poikkeuksen ja kuuntelen kaikki 3 musiikki ohjelmaa peräjälkeen ne tulee radio suomesta klo 9.10 alkaen ja joskus kuuntelen vielä kansanradion.Karhuista en tiedä,mutta kesken unien herätettynä ovat varmasti äkäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2013 - 19:52

Varmasti karhut ovat äkäisiä jos kesken talviunien herätetään. Olisin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.01.2013 - 22:09

kyllä on, kuka/mikä tahansa on jos ei saa rauhassa nukkua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 21:27

Tottakai ovat äkäsiä..niinkuin minäkin..