Harrastatteko vesijuoksua?Aion hankkia ikiomat liivit,onko vinkkejä mistä?

Avainsanat: vesijuoksu vesijuoksuliivit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.01.2013 - 07:50

Olen kokeillut vesijuoksuvyötä, mutta totesin ettei ollut ihan minun laji. Kyselepä vaikka tuikitavallisesta Prismasta. Luulisi myös urheilutarvikeliikkeistä löytyvän - ehkä on jopa parempi kokoskaala.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2013 - 12:21

Sukulaiseni käy vesijumpassa ja ainakin vuokraa nuo liivit joka kerta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 12:50

En ole harrastanut, eikä ole siis liivejä ei omia eikä toisten. Minun on vähän vaikea liikkua uimahallissa, jo uimapuvun päälle laitossa tarvitsisin apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2013 - 13:30

En harrasta. Veteen kun menen niin uin.
Luulisi urheilutarvikeliikkeistä saavan liivejä jos ikiomat haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 13:31

Meitin uimahallissa juoksuliivit ovat kaikkien vapaassa käytössä.Omani ostin ihan Prismasta.Oli hieman halvempi, kuin urheiluliikkeessä ja ihan sama liivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 16:58

joo olen harrastanut jo liki 10v. ja niitä vöitä saa ostaa
ihan marketeista kuin spiorttiliikkeistäkin
myöskin on uimahalleissa lainattavaksi
ostin sellaiset uimaräpylät ja tykkään
allit saa sellasta kyytiä että rintalihaksissa tuntuu
niillä saa hyvin vastusta niin vesijuoksuun kuin vesijumppaankin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2013 - 09:47

Vesi juoksu on ihanaa,mutta olen tehnyt sitä ihan satunnaisesti,meillä uimahallissa on niitä vöitä saatavana,riittää jopa miun uumalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 21:30

Meillä myös uimahalilla on vyöt käytössä..joka haluaa vesijuoksua harrastaa..
Itse aika vähän vesijuoksen..
Käyn uimahallin kuntosalilla ja uin mielummin sen jälkeen.