Voivatko mies ja nainen olla vain ystäviä?

yle.fi/uutiset/miehen_ja_nai...origin=rss

Avainsanat: ystävät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2013 - 13:03

Kyllä voi 100 % sesti sen todistan. Olen 19 vuotta ollut ystävyyssuhteessa miehen kanssaja asunut
17 vuotta samassa huushollissa, mutta saman täkin alla ei ole pelehditty, eikä päälläkään. Ystävyyssuhde jatkuu täällä Keski-Suomessa, hän asuu nyt vain viereisessä talossa. Olen kiitollinen, että sellainen suhde on. En enään kaipaa seksiä missään muodossa, mutta olen löytänyt avuliaan ystävän itselleni, joka auttaa minua tarvittaessa näissä hommissani. Ja tiedän, että hänelläään ei ole ollut ketään, eikä se minulle kuuluisikaan.Ystävä luottaa sellaisena hetkenä minuun kun minä en luota itseeni.
Ollaanko epänormaaleja ihmisiä, siitä viis.

Kysyjän kommentti

Kiitos kauniista vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.01.2013 - 20:03

Kyllä voi. Minulla on ystävänä miehiä. Keskustelutkin ovat paljon mukavampia miesten kanssa silloin kun siinä ei ole mitään seksualisuutta mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 20:11

Kyllä vaan. Useimmat ystäväni ovat miehiä ja vain ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 20:23

Voivat tottakait!! Minulla itselläni on monta tutavaa jotka eivät voi tulla raskaaksi koska eivät ole naisia eikä kellekkään meistä ole koskaan tullut pieniin mieliimmekään, ettemme voisi olla ystäviä ja vieläpä hyviä sellaisia koska minä olen nainen ja he eivät..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.01.2013 - 20:58

pistää silmään että kaikki vastaajat tähän mennessä ovat naisia ;) luin jostain että jommalla kummalla sekapariystävällä on toiveita muustakin kuin vain ystävyydestä, uskon siihen täysin, voi olla että olosuhteet pakottavat "tyytymään" ystävyyteen, voi tietysti olla että ollaan puolin ja toisin vain ystäviä, en kuitenkaan ole ihan vakuuttunut että sellaiset ystävät viettäisivät aikaa keskenään kovin paljon ;) enkä kyllä usko että ystävyyteen voidaan "palata", jos on vahän lipsahtanut, artikkelin kirjoittajatkin olivat molemmat naisia, heillä ei ole riittävää kokemusta miehenä olosta, vaikka kuinka haastattelisivat ja lukisivat tiedelehtiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2013 - 21:39

Miksei voisi olla. Mutta silloin molempien pitää olla hieman erilaisia. Aika useinhan erosta jää ystävyyssuhde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 12:23

Kyllä voi itselläni useampi mies ystävä ollut jo vuosikymmeniä. ( monet tulleet oman miehen kautta) ja eivät koskaan kutsu miestäni yksin illan istujaisiin olen tervetullut heidän mukaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 17:06

toki voi olla
minulla on useita miesystäviä
jotka soittelevat ja höpistään niitä näitä
he myöskin poikeevat meillä kyläilemässä
ja usein on vaimotkin mukana
en näe mitään eroa onko kaveri mies vai nainen
kun kuitenki on vain yksi ylitse muiden
ja se on tuo oma kulta, jota rakastan yli kaiken ja hän myöskin tietää sen
silä ei ole mustiskaan eikä myöskään tarvitsekkaan olla
siihen ,kun ei ole mitään syytä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 21:33

Kyllä todella voi olla ystäviä pelkästään..