Pelaako teillä nuoriso jääkiekkoa?

Onko kunnon pelistä tullut isojen egojen taistelukenttä? Mailat ja nyrkit sinkoilevat nykyisin vähän joka pelissä....Tervettä?
www.iltalehti.fi/jaakiekko/2...0_jk.shtml

Avainsanat: jääkiekko musta silmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2013 - 19:23

Ei ole pelaavaa nuorisoa. Joillekin pelaajille näyttää kiekkokaukalo olevan aggressioiden purkupaikka eikä niinkään pelialue, kunnon tyylikkään taklauksen ( a la Lalli Partanen) kyllä ymmärrän, mutta tappelupukareille saisi langettaa reippaat pelikiellot, niin eiköhän harkintaa peliin tulisi, jos todella tahtoo kiekkoa pelata.

Kysyjän kommentti

Viisaita sanoja! Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2013 - 08:12

Meillä ei ole nuorisoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 11:25

Meillä ei ole nuorisoa ja lapsenlapset ovat sen verran pieniä ja tyttöjä ja poika vasta 2v...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 14:29

Tyttäreni poika pelaa jääkiekkoa, ennen sählyä. Siskoni lapsenlapset ovat lapsesta asti olleet jääkiekon pelaajia ja yhä aikuisenakin. Jonkinlaista menestystäkin on tullut, mutta ei mummo ole oikein perillä kun ei kiinnosta ne pelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2013 - 14:38

Ei ole perheessä kiekkoilevaa nuorisoa. Hurjaksi on kiekkopelit menneet nykyään. Joka päivä saa lukea lehdestä mitä kauheimpia juttuja suoranaisesta pahoinpitelystä kaukalossa. Olisi jo aika siistiä pelejä, ennen kuin ruumiita tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2013 - 15:41

Nuorempi poikani oli kova penkkiurheilija. Ei tahtonut oikein kestää kun oma suosikkijoukkue tai Suomi hävisi. Nykyään käy kyllä jo joitakin kisoja katsomassa ihan livenä. Minua ei itseäni kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 19:43

Poikamme ei pelaa jääkiekkoa sillä intonsa ei riitänyt sen harrastamiseen edes silloin kun eräs hänen parhaista kavereistaan noin kymmenen vanhana oli vielä lajissa mukana ja yritti saada hänetkin jääkiekkoilemaan. Hänen mukaansa sitä harrastavan olis pitänyt jo tuolloin harjoitella lajin parissa aivan liian monta tuntia viikossa riippumatta siitä aikooko alasta itselleen ammattia vai ei. Ammatikseen poikamme ei lajia halunnut sillä aikuisjääkiekko oli jo tuolloin hänestä aika ajoin liian väkivaltaista ja on sitä yhä.