Kova vai pehmeä harjainen hammasharja? Miksi?

Kuinka usein vaihdat?

Avainsanat: hammasharja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.01.2013 - 21:00

pehmeä, hammaslääkärin suosituksesta ja tietysti kokemuksesta, vaihdan tarvittaessa ;)

Kysyjän kommentti

Sama täällä :) Nyt tosin löysin uudenmallisen SILKINpehmeän harjan, joka erikoisuutenaan pitäisi pestä myös välit erityisen hyvin.Tiedä sitten, mutta mitä miellyttävin käyttää!\r\nSähköhammasharjaa en pysty edes käyttämään.Manuaalisesti vaan :)\r\nKiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2013 - 11:23

puolikova ja vaihdan kun hammasharja on sen näköinen että on jo liian käytetty, eipä ole tullut katsottua kuinka kauan aikaa menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2013 - 14:28

Puolikova ja vaihtoväli usein. Heti kun harjakset alkaa harottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 14:29

Kova tekohammasharja,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2013 - 15:40

Hampaani tykkäävät mediumista. Kun harjakset rupeaa harottamaan, vaihdan. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 19:14

Pehmeä ja vaihto kun harjakset harottaa, pehmeässä se tapahtuu aika tiuhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 20:14

Käytössä pehmeä ja medium. Käytän vähän niinkuin vuorotellen. Vaihtoon pari kertaa vuodessa. Tuntuu vaan olevan liikaa erilaisia malleja joita tekee mieli kokeilla. Nyt sain sähköhammasharjan joululahjaksi ja siihen olen totuttelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 20:15

Puolikova hammasharja on ehdottomasti paras,ainakin minulle ja mitä tuohon vaihtotiheyteen tulee niin täytyy sanoa, että teen sen todella usein. Vaihdan harjan uuteen heti kun sen harjakset alkavat vähänkään haroittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 00:34

Medium kuten pihvikin ;-) vaihdan tarvittaessa,varasto harjoista,kun h-lääkäri lykkää aina mukaan.Kotona käytössä...Braun.