Tiesitkö tämän pyykinpesukoneesta?

yle.fi/uutiset/konstit_on_mo...origin=rss

Avainsanat: haiseva pyykinpesukone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2013 - 19:37

Tutut kuviot, nämä asiat tuli opittua jo kotona ja kerrattua talouskoulun aikaan ja näillä opeilla on selvitty.

Kysyjän kommentti

Talouskoulu pitäisi meidän kaikkien käydä ennenmmin tai myöhemmin...Hyvää oppia! Ja kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2013 - 11:23

No voi hitsi! Kaikki (naiset) han tuon tietää.Jätä pesun jälkeen luukku auki ja joskus pese tyhjänä 90 asteen ohjelmalla. Sitruunahappo on vanha kunnon pelastus, apteekki auttaa. Ei haise home, eikä ummehtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2013 - 13:18

Teksti oli täysin tuttua. Olen hoitanut konettani jo vuosikymmeniä samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 13:44

Täysin tuttua tuo on ja kone säilyy huomattavasti pitempään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 14:39

Tottakait, sillä on se vaan niin,että ellei moisia pyyykinpesukoneen puhtaanapitokonsteja osaa jo ennen ensimmäistäkään koneen käyttökertaa on parempi, että pesetyttää pyykinsä jollakulla asiantuntijalla jonka jäljiltä kone ei ikinä haise ummehtuneelta, ei kuki koskaan hometta, eikä ole jatkuasti nukkasihti täynä, tai kansi kiinni silloin kun sitä ei käytetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2013 - 14:48

Näin on. Jätän yleensä luukun auki ja puhdistan säännöllisesti luukun kumirenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 15:37

Ostin pesukoneeni vuonna 1988 ja myyjä kehoitti aina jättämmän koneen kannen auki, ettei se haise. Se sama kone on minulla edelleen, eikä ole kertaakaan tarvinnut korjata. Eikä sen sisuksiin ole ilmestynyt mitään töhnää koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 10:27

Ennen oli paremmat pesukoneet. Helmat korvissa järvessä huuhtoivat pyykit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 14:34

Jumppisen ohjella ei tainnut homekaan päästä pesiytymään koloihin.
Minä jätän luukun aika auki, että kivaa kunnolla. ei ole vielä löyhkännyt, vaikka on
30 vuotta vanha kone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 21:38

Luukun minäkin jätän auki..ja sitruunahapoa käytän puhdistukseen..ja nukkasihidinkin joskus aina puhdistan.