Kuulin juuri, että Utsjoella on ollut pakkasta 36 astetta. Menisitkö kärvistelemään ja minkälaisissa tamineissa? Hyrrr...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2013 - 09:45

Kiva siellä on olla riekonkiepissä! Tiedättekö mikä se on?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.01.2013 - 11:15

Untuvapuvussa ja vilttitossuissa voisin piipahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 11:18

En menisi MISTÄÄN hinnasta.En pidä talvesta.... Kesällä varmaan näkemisen arvoinen paikka :) Ainakin isoja hyttysiä...Hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2013 - 13:14

En menisi, riittää oman paikkakunnan pakkasennätykset (yli 30) minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 13:42

Muoniossa tuli käveltyä Äijänkoskelle pakkasmittari olikin 35 asteessa, ihan oli tavallinen toppapuku lakki ja kintaat, mutta tuolla on pakkanen pikkuisen toinen huomasin, täällä Turussa tuulee melkein aina joten se lisää pakkasen purevuutta.. Harvoin hansikkaita käytän edes 20 asteen pakkasessa, joten otin kintaani tuolla Äijänkokella pois kun kädet oli hiestä märät...
Joten olisin ulkona tuolla päin mutten täällä Turussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 19:34

Pukeutumiskysymys, hyvät tamineet päällä ja reipas liikunta, niin ei tunnu pahalle, etenkin jos on tyyni ilma, nämä asteet viimasäällä on sitten jo oma lukunsa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 14:39

Kerrospukeutuminen tietäähän vallukissa sen, helma helman alta näkyy ja toppikset kruunaa kaiken.
Silloin kun isä-pappaa täällä Keuruulla siunattiin seisoimme avoimen haudan äärellä 37 asteen pakkasessa. silloin 1973 suoritettiin siunaaminen vielä haudalla täälläkin. Vallukissakaan ei paleltunut siellä, kiva kun jaksaa vielä kysymyksiä lähettää.