Mitä nähtävää ja tehtävää Alicantessa ja sen ympäristössä, kun mukaan lähtee anoppi, joka ei ole koskaan ollut ulkomailla?

Matkan ajankohta elokuun loppu 2013. Anoppi on nuorekas nelikymppinen. Vielä ei ole lukkoon lyöty, otetaanko majoitus Alicantesta vai esim. Benidormista. Vinkkejä otetaan vastaan! :)

Lisätty: 28.01.2013 - 14:03

Lisäyksenä tosiaan sen verran, että olemme alkaneet nyt kallistua Benidormin kannalle hotellivarauksen suhteen.
Olisi tavallaan kiva järjestää kaikenlaista "ohjelmaa" (tai ainakin suunnitella sitä) yllätyksenä anopille. Muutoinkin on kaikki järjestelyt hoidettu ilman, että hänen tarvitsee laittaa tikkua ristiin. Tämä on eräänlainen kiitos äitinä ja anoppina olemisesta :)

Avainsanat: benidorm alicante espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2013 - 11:00

Benidormista pidän itse enemmän... Pakkaisin anopin autoon ja lähtisin ajamaan jonnekin! Niin ne parhaat reissut syntyy :) No Santa Barbaran linnoitus on tietysti upea ja onhan siellä esimerkiksi hienoja viinitiloja, joissa kannattaa käydä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2013 - 13:49

Puttehan pisti sulle komeat linkit..
Nuorihan tuo anoppi ja parhaiten kun kysyt häneltä itseltään, Nuo linkit katsotte yhdessä ja tuumaatte yhteistuumin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2013 - 08:15

Alakantin nähtävyydet; www.napsu.fi/matkailu/matkakuvat/281

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2013 - 00:42

Nuorekas nelikymppinen????!!!!!Mamma mia!Putte pisti vinkkejä kokomarkalla myös sinulle ja samalla siipallesi & anopille.Onhan tässä aikaa keksiä sun ohjelmaa kaikille,osta opaskirja Espanjasta tai siltä seudulta tai tilaa netistä lonelyplanet/amazon.Etelä-Espanjassa on ainakin huvi-ja vesipuistoja.