Mitä talvilomaksi?

Reissuun olis kiva päästä, mutta kielitaito on heikko eikä opiskelijanakaan montaa kymppiä ole laittaa matkaan. Ideoita? Kaupunkiloma ideat ihan kotimaassakin kelpaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2013 - 19:30

Talvilomaahan tämä on meikäläisellä joka päivä, voisin mennä osapäivätöihin, vaikka kirjeitä postittamaan,mutta ei taida enään olla niitä töitäkään, jos siitä saisi talvi-, ja kesälomaa, että voisi
suunnitella matkoja. siis vain suunnitella, käytännössä on eri sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.01.2013 - 17:54

Kotimaisia kylpylälomiahan on aika paljonkin tarjolla. Monesta löytyy kivoja aktimelleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.01.2013 - 17:58

välimerelle, välimerelle toukokuun toisella viikolla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 20:46

Lähtisin johonkin kaupunkiin Suomessa.Kävisin siellä diskossa/teatterissa/taidenäyttelyssä/oopperassa/baletissa tms paikassa, jossa en olisi ennen käynyt.Söisin jossakin hyvin ja olisin pari yötä kivassa kohtuuhintaisessa motellissa tai hotellissa.Mukava kaveri seurana olisi tietysti plussa :)

Tai sitten joku miniristeily laivalla.

Pienikin irtiotto arjesta on joskus iso asia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2013 - 21:31

Mene johonkin sellaiseen kaupunkiin kotimaassa jossa et ole ennen käynyt. Kaupungeista löytyy yllättävän paljon kaikkea mahdollista nähtävää ja tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 13:46

Tässä nyt tutkaillaan josko isäntä tietää talvilomansa niin olis kiva poiketa tyttären perheen luona kun muuttivat alkusyksystä Kittilään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2013 - 17:19

Moi,

Tuolla on hyviä vinkkejä edullisten reissujen etsimiseen!

Lähteet:
www.halvallamatkalle.com/201...tamisesta/