Olisiko tuossa mukava saunoa?

yle.fi/uutiset/eihan_jaasta_...origin=rss

Avainsanat: jääsauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.01.2013 - 17:47

Ei ole kokemusta, mutta mitä olen siitä kuullut, siellä on todella hyvät löylyt. Pitää vain muistaa ettei istu istuinkankaan ohi, tai nojaile seiniin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2013 - 12:03

No en pienestä maksustakaan mensi sinne ahteriani jäädyttämään. Kyllä ne kaikkea keksii viisaissa aivoissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 12:46

En tiedä olisiko kivaa, mutta kokemushan tuo olisi, löylyt ja jäähdyttelyt samaan syssyyn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 14:16

Vois olla hauska kokemus,onkohan lauteet kylmät;peppu jäätyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2013 - 21:02

Voisi olla ihan mukavaa. Olenhan avannossakin polskinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 09:28

No voi ihme! Kaikkea se suomalainen keksii! Kyllä taitais pakarat jäätyä moisilla lauteilla. Mutta tilasihan Arabian sheikkikin suomalaisen saunan ja lauteet puhdasta kultaa. Siinä tais myös pakarat olla kovilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 13:39

Pelkään vaan että kun oon ottamaan kovat löylyt niin sauna sulaisi alta pois.. Joten jätän käymisen väliin..