Kuinka osaat ehkäistä ennalta työuupumuksen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2008 - 18:17

tutkiskele itseäsi~
sinä olet sinä; anna aikaa kehollesi, huomioi se ja pidä huoli siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 19:30

Kuten jo edellä ehdotettiin pitämällä terveydestäsi huolta, mukaanlukien riittävä yöuni.

Mutta, jos työtehtäviä on paljon eikä niistä tahdo selviytyä, ihanne olisi neuvotella työnantajan edustajan kanssa. Onko mahdollista saada työnohjausta, palaveria työnjohdon kanssa. Tämä on vaikea kysymys nykyisessä työmaailmapiirissä.

Vapaa-ajan harrastus antaa voimaa ja mielekkyyttä elämään. Työ ei saa jäädä ainoaksi asiaksi elämässämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 19:36

Jaksottele vapaa-aikasi ja lomasi silleen sopivasti.Ja jos meinaa stressi iskeä niin eiku lomaa vonkaamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2008 - 21:51

Yleensä otan lopputilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 00:10

Laiskottelemalla kuten tavallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 05:22

En osannut-ja huonosti kävi.Olkaa kaverit sen suhteen todella tarkkoja-uupumus lähettää etukäteen merkkejä,kiinnitä niihin heti huomiota,vähennä työmäärää,lepää,liiku,syö monipuolisesti ja delegoi tehtäviä muille.Tarvittaessa hae heti sairauslomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 22:37

pitäytymällä hommissa joihin riittää motivaatiota, ymmärtäen mitä tekee ja mitä varten