amu
Kysytty: 27.01.2013 - 00:39

kumpaa mieluummin pakkasta vai lumisadetta? ensi viikolle tiedossa 7 päivää sadetta, kola on valmiina ;)

Avainsanat: lumityöt pakkasenpuremat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.01.2013 - 20:52

Pakon edessä valitsisin lumen. Pakkasta en voi sietää.

Kysyjän kommentti

samat sanat, yli -20 asteen pakkaset tekevät kaiken vaikeaksi lasten ja koirien kanssa, siispä tulkoon lunta, ja onhan sitä sitten tullutkin :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2013 - 08:55

Pieni pakkanen on parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 09:58

Kaikki on otettava vastaan mitä ylhäältä annetaan, sanoi äitivainaani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 11:25

Niinpä.Minkäs tälle taas teet.Mies koko ensi viikon yövuorossa ja minä yksikätinen tuskin lumikolaan tänä talvena pahemmin kosken :( Tasan ei taas käy.... Joten meidän talon piha ei ensi viikolla kovinkaan siistiltä aamutuimaan näytä.Tekee mies kun jaksaa ja poika kun koulultaan ehtii.
Sellainen alle kymmenen asteen pakkanen eikä liikaa lunta.Siinä minun toivetalvi (kun täällä kerran talvi on ,vaikken siitä YHTÄÄN pidäkään....) Jos mahdollista kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 12:31

Jos valita voisi, niin pikkupakkanen mieluummin, tosin ei lumisadekaan haittaa, kunhan ei yltiöpäisesti lunta heittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2013 - 17:44

Mieluummin ei kumpaakaan - näin mitä on nyt, on sopiva keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 09:03

"Pakkasyö on ja hiljalleen Pohja loimujaan viskoo.." Pieni pakkanen, lumisade ja hiljaisuus. Siitä vesisateesta saa ihan tarpeekseen sitten syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 13:43

Turussa tulee lunta hiljalleen ja pakkanenkin on päällä..

Lisätty: 28.01.2013 - 19:39

Nyt tulee vettä ja ilma on nollassa, että näin mennään nyt Turussa!