Millä kahdella Kansanyhteisön jäsenmaalla ei ole brittiläistä siirtomaa taustaa?

Avainsanat: köyhiä maita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2013 - 11:03

Ei saa Ruandalaisia haukkua! Siellähän elävät tutut ja hutsit,eli hutut ja tutsit ei niin rauhallisesti. Toinen maa on Mosambik.

Lisätty: 29.01.2013 - 12:52

Älköön nyt kukaan tuosta kivahduksestani suuttuko. Oli vaan huono päivä. Ei pitäisi vihaisena istahtaa tietokoneen ääreen ollenkaan.

Kysyjän kommentti

Kyllä on vallukissa kirjansa lukenut ja ajan tasalla onkin, vaikka nuori onkin.\r\nJa kyllä sitä saa pahana päivänäkin vastata, laskea liikaa kaasua ulos kun pysyy asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.01.2013 - 22:46

Mosambik:lla ja Ruanda:lla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2013 - 00:02

Näillä:
fi.wikipedia.org/wiki/Kansai...senvaltiot

Aina viisastuu jäsenmaita siis liitossa 51 jotka ovat olleet monarkin orjia?
Burunein Sheikeistä tuli mieleen TV uutisiten juttu kun Ilomantsilainen elämysmatkojen järjestäjä kehui heitä että olivat otettuja kalareissustaan. Eivätkä pihistelleet yhtään.

Lisätty: 27.01.2013 - 08:34

Ruandalle sopisi pesäpallo kansallispeliksi, kun se alkaa 'hutunkeitolla'?
fi.wikipedia.org/wiki/Ruanda

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2013 - 14:00

Mosambik & Ruanda