Oletteko pongailleet lintuja pihapiirissä,tänään lintupäivä?

Avainsanat: lintupongaus lintupäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2013 - 18:38

Eipä just tänään,mutta yleensä ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2013 - 18:45

Tänään ei ole oltu juurikaan kotosalla, mutta kyllähän noita tirppoja kuulee ja näkee.Erikoisin oli syksyllä näkemäni pikkuruinen pöllö omenapuussa vanhempieni pihalla.Oletimme sen olevan Varpuspöllö.Kyllä oli pieni ja kaunis !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 18:56

Lintuja en pahemmin bongaile, mutta Kupittaanpuiston lintuja tulee seurattua. Ja omassa kerrostalon pihassamme käy säännöllisesti rusakko syksystä kevääseen joka viikonloppu jo kolmatta vuotta ( on tainnut syntyä pihaamme). Kesäisin ei käy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 19:00

Meillä kyllä käy parvekkeella ruokailemassa mustarastaspariskunta. (On muuten Uudenmaan kansallislintu) Ensin tulee uros, nokkii ruokansa ja jää kuin patsas istumaan lintulaudan reunalle. Sitten tulee naaras ja syö. Mutta ovat kuin kivettyneitä, heitä ei häiritse, vaikka käyn itse parvekkeella. Melkein toivottavat, että laita se ovi perässäsi kiinni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 19:02

Vain ihan satunnaisesti lintujen eloa seurailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 19:12

juu satunnaisesti minäkin. Eilenillalla myöhään, kun kävin pihalla, tais olla naakkaparvi joka mut säikäytti pimeältä taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 19:57

Eipä ne kaupungin kerrostalojen pihaan tule, enkä minä muuten niitä seuraile kun en oikein näe, ellei sitten ole vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2013 - 21:42

Varpuslinnut ja tintit ne vierailevat ahkerasti. Ensin oli yksi talitiainen varpusten joukossa, ja näytti siltä ettei sitä hyväksytty. Kuin varkain se kävi syötävää hakemassa ruokinta-astioista. Sitten sille tuli kaveri. Sama juttu jatkui. Laitoin erilliseen paikkaan talitiaisille oman ruokakupin ja kas. Rupesivat käymään siinä ja nyt niitä on jo neljä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.01.2013 - 00:32

ollaan tietysti, katseltiin kissan ja tyttären kanssa fasaania linnunruokintapaikalla tuossa etupihalla ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2013 - 19:09

Tuossa lähikoivussa tintit hyppelee joka päivä. Varikset ja harakat raakkuu lähistöllä.