Nyt pitäisi jokaisen napsulaisen panostaa..kysymysyksillä ja vastauksilla,että olemme olemassa?

Avainsanat: panostus napsuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2013 - 18:42

Näin on! Jos jokaisena päivänä jokainen Napsulainen laittaisi yhden kysymyksen, niin auttaisi paljon! Itse yritän laittaa kaksi tai kolme per pvä : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2013 - 15:07

Juu, mäkin yritän jotain keksiä. Sais vaan ton "aivotoiminnan" käyntiin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 16:46

OK,pitääs sanoa,että ei kauheasti kyssäreitä ole,jos 2sivua vasta.Tietysti jos ei ole kysyttävää,niin ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 18:59

Olen laiska kyselijä, mutta yritänpä parantaa tapojani....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 19:07

Vallukissa vastaa: ei ole nettiä, mutta napsuttelen aina, kun tietokoneen ääreen pääsen. Tämä on minulle sellainen henkireikä. Että tiedän, että napsussa on taas jotain kivaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 19:15

Kyllä tulee täällä käytyä joka päivä joten ollaan olemassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 20:06

Jos laittaa jotain tieto kysymyksiä siitä nuristaan ja olen jo tainnut kaiken teistä udella. Heitän pallon vallukissalle olen kuullut, että hän on syntynyt sukuun, joka on uteliasta ja äänekästä.
Ja sitten kun ei osaa niitä kysymyksiään oikein muotoilla, niin melkein lakikirjan kanssa
eräs ystäväni ojensi minua.
Mutta kirjoittelen silti jos sattuisi joku kysymys mieleen tulemaan, niin laitetaanpa heti.
Ei viitsi joka päivä keittiöihin kurkistaa. Kyllä tämä aiemmin oli vähän laajempi kysymysvalikoimalla,
mutta joukko on pieni nyt. Ja ne avainsanat ovat minulle aivan hebreaa, niistä on turha minulle nurista.
Voihan siihen vastaaja miettiä kohdalleen osuvaa avainsanaa, niin kysymyskin aukeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2013 - 21:38

Samat ihmiset täällä kyselee ja vastailee, kuka ahkerammin kuka harvemmin. Kiva että uusiakin on tullut joukkoomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.01.2013 - 00:36

niin pitäisi, kysyttävää on vaan paljon vähemmän kuin vastattavaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2013 - 19:06

Ei ole ollut kysyttävää. Tuntuu että näiden vuosien aikana kaikki on jo kysytty jopa useaan kertaan.