Elämäsi suurin moka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2013 - 06:55

Olen mokaillut elämässäni paljon,eikä loppua näy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.01.2013 - 22:54

Kun en kuunnellut muutama vuosi sitten sydäntäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2013 - 09:18

Jaahas...Kovin suurta ei nyt tule mieleeni...Mutta yksi, jota olen miettinyt vuosien varrella...Olisiko sittenkin pitänyt lähteä lukemaan eläinlääkäriksi sosiaalipuolen sijaan? Vaikea sanoa....Olisiko minusta edes OLLUT lääkäriksi...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2013 - 14:54

Pieniä mokia, suuria mokia ja kaikkea siltä väliltä. Vaikea sanoa mikä on suurin moka, mutta Hesasta pois muutto on yksi sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2013 - 18:10

Pieniä mokia, suuria mokia, niistä on minut tehty kaikki opittu kantapäänkautta, mitäs niitä erittelemään..
Sanotaan kun setäni tapettiin muutama vuosi sitten, lupasin mennä hautajaisiin, mutta silloin en saanut otetta itseeni ja vein kahvipaikkaan adressin, sitä asiaa ole hävennyt.
Mutta mielessäni kumminkin on ajatus, kuollaan, vanhuuttaan, sairauteen tai onnettomuuteen, mutta murhaa en pystynyt käsittelemään. Nyt pystyn tuon jo kertomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2013 - 22:11

En oikeestaan osaa sanoa. Elämäähän tää vaan on ja valintoja pitää tehdä ja niiden kanssa elää. En osaa eritellä mokia isoiksi ja pieniksi vaan kokemuksen kartuttajiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2013 - 23:00

Harmittaa kun en hakkinut enempää lapsia,kun 2:si...kun nuorana haaveilin,että hankin ainakin 10 lasta..niin riittää tekemistä..
Onneksi on tuota 4:jättä polvea keväällä tulossa...mistä olen iki-onnellinen..