Onko teillä lasku silppuria,jos on niin paljon siinä on tehoja?

Meillä on lainassa sellainen vekotin,eilen silppusin vanhaa arkistoa,pää ja kone savuten.

Avainsanat: laskut silpuksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2013 - 10:49

Kiinalainen Peach silver Line 500 SB silppurissa näyttää olevan 92 W tehoa, ja siinä sanotaan että max 5 kpl A4 arkkia kerralla. Kyllä silläkin saa vuoden laskut yhdessä illassa silputtua. Pari vuotta sitten maksoi 9 euroa, muistaakseni Lidlissä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2013 - 09:40

Oli, mutta annoin pois.Oli niin pieni ja tehoton.Sellainen postilaatikkolootan näkönen...
Meillä vanhat paperit palaa iloisesti takassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.01.2013 - 10:30

Käytän saksia silppuamiseen ja tehoissa riittää niin kauan kuin kädet toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2013 - 12:44

Mulla on käsivarret,varsinaiset rimpulat silppurina;viime päivinä silpunnut paljon ja homma jatkuu,kun huusholli on kaikenmaailman paperia täynnä ja tykkää ne ikäänkuin hävittää ennen tuhoamista,kun ei ole uunia nurkassa,kirottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2013 - 16:47

Minulla on nuo sormet vielä silppurina ja roskaa tulee ja paperia häviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2013 - 17:39

sormet ja sakset toimii silppurina, ja paljon asioita hoidan netin kautta joten tuo paperiroska jää vähemmälle, pankkikin lähettää tilitiedot netin kautta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2013 - 18:30

Liikaa menee yksityisiä asioita suoraan paperinkeräykseen ja osa töihin tehokkaaseen silppuriin. Kotona ei saksia kummempaa silppuria ole. Ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2013 - 19:47

Saksin ja sormin niksin naksin silppuan laskut pieniks.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.01.2013 - 22:42

eipä ole, mutta sen voisi laittaa postilaatikon kannen alle, kävisipä kätevästi jakajan toimesta sekin homma ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2013 - 22:50

Silppuri on joka käy kaikkeen silppuamiseen. Tehoista en tiedä - pilipali vehje kuitenkin. Paremmin tuhoutuu polttamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2013 - 13:54

Juu, on. Isompia summia ei suostu silppuamaan olleskaan.
Viiden arkin verran taitaa kerralla ottaa, nirso kun on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2013 - 22:00

Silppuria ei ole...mutta takkassa poltan laskut ym. poltettavat..