Mitä tälle maalle pitäisi tehdä,että heräisi todellisuuteen?

yle.fi/uutiset/pohjois-korea...la/6464434

Alkaa käydä jo todella vaaralliseksi....

Avainsanat: pohjois-korea ydinkoe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2013 - 19:46

Kaikki diktatuurit kaatuvat aikanaan, niin myös tämä, kunhan isommat naapurit vetävät tukensa pois, ellei sitten kansa nouse kapinaan. Täällä taitaa vaan porukka olla niin nälissään, etteivät jaksa juurikaan moisia miettiä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2013 - 08:44

Räjäyttää pois kartalta niiden omilla aseilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2013 - 16:49

Jahas, Nobelin palkinto sille, ken sen keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2013 - 17:36

Tää on ikuisuus kysymys, mutta emme voi mitään ja en aio viettää unettomia öitä siksi että pelkäisin.
Hiroshiman ydinpommi 6.8.1945 räjäytettiin oli ensimmäinen ja kuinka paljon maapallollamme näitä useimmilla mailla on pelotteeksi. Ja nuo ydinvoimalat sitten niitäkin löytyy yltiöpäisesti, Tšernobylin ydinvoimalaonnettomuus tapahtui lauantaina 26. huhtikuuta 1986 sen muistan hyvin... paljon on keksintöjä joilla ääretön tuhovoima.... ja varmaan uusia myös keksitään lisää...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.01.2013 - 22:43

ajan kans, ajan kans, niin suomessa kuin tuolla koreassakin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2013 - 22:49

Niinpä. Erittäin hyvä kysymys. Päättäjät jos ovat pässejä, ei heiltä voi vaatia lampaan ominaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2013 - 14:08

Oisko totaalinen kauppasaarto paikallaan. Ei kai niillä kaikkea ole, mitä ydinjuttuihin tarvitaan?!

Ja mielestäni ydinkokeet rasittavat maapalloa niin paljon, että kokeidentekijämaille pitäisi kaikille langettaa jonkinmoinen suuren luokan maksu ydinkokeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2013 - 15:22

Jokainen järjestelmä ylläpitää omaa totuuttaan ja vääristää muiden totuutta. Oikea totuus on jotain muuta. Toisaalta voidaan kysyä, että miksi joillain mailla on lupa ydinaseisiin ja muilla ei.