Mikä koira/kissarotu muistuttaa sinua? Millätavoin?

Lisätty: 22.01.2013 - 19:47

HALOO! Missä kaikki koirat luuraa? Nimimerkillä terrieri.... :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2013 - 19:41

Tiikeri-kissa, jos sellainen olisi, muuta menköön vain pelkkä tiikeri, se olen myös kiinalaisessa horoskoopissa, ja koska olen paljon reissannut Intiassa, niin sitten vielä tarkennus lajimääritykseen elikkä Intian tiikeri....

Kysyjän kommentti

Kiitos hienoista Intialaisista mielikuvista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 22.01.2013 - 10:29

varmaan oma kissa (itämainen lyhytkarva), sanoo jos on asiaa, ja sanoo vaikkei olisikaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2013 - 10:33

Maatiaiskissa olen lähinnä. Niin tavallinen ettei muista erota, mutta omalla reviirilläni sitkeä sisupussi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2013 - 16:40

Minua muistuttaa eniten leijona, sillä kissahan se leijonakin on. Olen yhtä valmis kuin tuo savannien kissapeto puolustamaan tilanteessa kuin tilanteessa perhettäni, etenkin jälkeläistäni. Siksi minua muistuttaa eniten leijona-kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2013 - 19:45

Mä taidan olle Kissa Karvinen kun pidän myös Lasangnesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2013 - 22:29

Rotua en tiedä..mutta kumminkin sellainen paksukarvainen koira!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2013 - 10:47

tuxedo-cat olisisin,mutta koirulina ehkä kunnon pitkäkarvainen schäfer-hund GSD

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2013 - 22:41

Nuo suloiset luontokappaleet eivät ole ansainneet minua vertauskuvakseen. Mäkättävään lampaaseen miellän mieluummin itseni.