Mikä on sarvikuonokannu?Girasolin linkissä suositeltiin sitä ja höyryhengitystä flunssan oireiden lievennykseen.

Valkosipulilla kaikki paikkaantuu ja parantuu.Sukkiin ja varpaanväleihin...

Avainsanat: sarvikuonokannu flunssan oireet valkosipulia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2013 - 06:59

Kannulla huuhdellaan (suolavedellä/vedellä) poskionteloista rähmät pois, aika moni poskiontelotulehduksista kärsinyt saa hoidettua ontelonsa kuntoon näin ilman antibiootteja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2013 - 08:14

Taitaa jäädä multa käyttämättä, kun flunssaakaan en pode kunin aina muutamien vuosien jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2013 - 08:26

Meilläpäin tunnetaan nimellä Nokkakannu. Nimestä viis, mutta kannu toimii. Tanneli jo tuossa kertoi miten. Auttaa allergikkoja ja nuhaneniä. Keväällä käytän säännöllisesti katupölyjen huuhteluun pois nenäonteloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2013 - 19:59

Olen lukenut siitä ja tiedän mikä se on, mutta ei ole tullut kokeiltua, vaikka poden allergista nuhaa.
Voisihan se olla vaihtoehto lääkkeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.01.2013 - 21:29

Samaista kannua suositeltiin minullekin, mutten ole vielä sitä kokeillut. Suosittelija kehui sitä hyväksi.