Mukavin saamasi yllätys kautta aikain?

Minulla se oli tieto rasakudestani.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2013 - 08:17

Kyllä tuo on lapsuudessani toivoin tuota punaista potkukelkkaa ja joulupukki toi sen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2013 - 11:47

Menin lomareissun jälkeen antamaan labraan erinäisiä näytteitä, koska työnantaja vaati niiden ottoa tartuntatautien varalta.Hoitajan hommassa kaikki pitää mennä varman päälle.
Tuttu hoitaja otti kokeet ja näytteet ja minä tein pois lähtöä.Parkkipaikalle pääsiin, kun hoitaja huusi perään, että se näyttää plussaa!
Kauhusta kankeana mietin, että mitä mahtaa tarkoittaa, että tervehän minä ...Oli tehnyt myös raskaustestin ja niin olikin poika tulossa, eikä salmonella!
Kokenut hoitaja kertoi silmistäni näkyvän, että nyt on tuo tyttö raskaana ja tehnyt kokeen :)

Elikkä samoilla linjoilla kysyjän kanssa ollaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2013 - 14:02

En viettänyt 50v. päivääni, mutta sain yllätysvieraan ja hänellä oli yllätyksellinen kukkakimppu. Se oli koottu juureksista, vihanneksista ym. vastaavasta kaikkine naatteineen. Oli hykerryttävän hauska yllätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2013 - 18:34

Kyllä minullekin tuonne raskauden puolelle menee..Oli niin ihanaa kuulla,kun lapsenlapseni ilmoitti..että hän saa toukokuussa vauvan.
Uudenvuoden aattona oli ultrakuvaus..kävi heti näyttämässä kuvia..näkyi pienet jäsenet ja kasvoista oli hyvä kuva..erottui ihan selvästi pikku-nenä,suu ja silmät kiinne..oli nukkuva vauva..
Ensimmäinen 4:jättä polvea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2013 - 20:02

No minulle ei ole jälkikasvun puolelta tulossa yllätyksiä, mutta nuorin tyttäreni toi minulle joululahjaksi
kauniin ledivärivaloin palavan kirsikkapuun ikkunalleni ja se on niin kaunis, että ihailen sitä tässä
joka ilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.01.2013 - 21:28

Minulle oli kahden pienimmän piiperon puhelinsoitto mummille.