Tässäkö hyvä flunssan torjuntakeino?

yle.fi/uutiset/virolaiset_vi...origin=rss

Avainsanat: viinasukat flunssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.01.2013 - 22:08

Itse kyllä vetäisin kuivat villasukat jalkoihini, tekisin viinasta ja kuumasta vedestä totin ja nauttisin sen sisäisesti.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2013 - 21:30

Taidanpa jättää kokeilematta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2013 - 22:23

Enpäs oikein tuohon usko, ja kokeilematta jää..
Itse saan todella harvoin flunssaa, johtuu siitä kun olen ollut eläinhoitotyössä ja saanut jonkun immuniteetin bakteerin muodossa joten vatsatauditkin ohittavat minut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2013 - 22:34

Olen kuulut tämän aikaisemminkin..mutta en ole kokeillut.
Tekisin samoin,kun Ida kuuma toti mikä lämmittää sisäisesti...tulisi ainakin vähän hilpeä olo.
Harvoin flunssa iskee..syön kyllä paljon marjoja hedelmiä..että ei ole vitamiinin puute..ainakin luulen,että se on pitänyt minut flunnsaan kourista loitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2013 - 22:44

Viinat naamaan ja flunssapiikki käsivarteen, siinä ne on tehokkaat lääkkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2013 - 23:09

Villasukat ja viina yhdessä käytettynä on tosiaankin hyvä flunssan torjuntakeino mutta vain ja ainoastaan jos ne villasukat kietoo muuten paljaaksi jäävän kaulan ympärille ja sen viinan juo sisuksiinsa neljän seinän sisällä tiivistettyään ensin kaiiki ikkunat ja lukittuaan ovet niin ettei saa niitä auki ennen seuraavaa selvää päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2013 - 00:21

Viinasukat :/Valkosipulia varpaanväleihin ja sukat jalkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2013 - 08:29

Konstista olen kuullut ja kaipa se tehoaakin, jos tarpeeksi uskoo. Kyllä minäkin vain laittaisin villasukat jalkaan ja kuuman totin sisäisesti lämmittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2013 - 20:05

Taitaa jäädä konsti kokeilematta, en käytä alkoholia. No miksei sitä voisi jalkoihin laittaa, mutta voi hyvät villasukat mennä pilalle. Odottelen, että säästyn flunssalta, kuten monena vuotena ennenkin.