Nyt on onnittelun aika Sirkkaliisalle,kun on syntymäpäivä!!!!

Onnea ihana sirkkaliisa...ja pitkää ikää.

Lisätty: 19.01.2013 - 22:17

Kyllä Sirkaliisalla järki on terävä kuin partaveisi...kun lueskeli hyviä ja haittapuolia..kun ikää tulee..
Pitäähän sitä hullutelle..niin on hauskaa..

Avainsanat: onnittelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2013 - 08:32

Sylin täydeltä Onnea Humoristille =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2013 - 19:30

Empä tiennytkään, että sirkkaliialla on tänään syntymäpäivät. Hyvä kun iisukka muistutti. Kiitos siitä hänelle. :) Onnea minunkin puolestani sirkkaliisalle roppakaupalla!!!! ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 19:40

Onnea onnea vaan,punainen tupa ja perunamaa,sirkkaliisalle toivotan ja kimpun kukkia ojennan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:01

Kiitos vain teille, jotka huomasitte, että olen vuotta vanhempi tänään kuin eilen.

Haittapuolet:
Itse sen hoksasin vasta tänään kun huomasin, että mahdollisuuteni tulla kuuluisaksi rock-tähdeksi vähenevät pikavauhtia.
Toisekseen siitä, että puhelimeni on jo lakannut soimasta, ennenkuin olen taistellut itseni ylös nojatuolista.
Kolmanneksi, herään ja joudun paniikkiin kun yöpöydällä on peruukkini ja tekohampaani, koska luulen silloin, että minulla on ruumiistairtautumiskokemus.
Neljänneksi, ei ole vanhempaa sukupolvea, jota syyttää kaikesta.
Hyvätpuolet:
Nuoret antavat minulle auliisti istumapaikkani, jos vähän survaisen heidän varpaitaan kävelykepilläni.
Menen suoraan jonon kärkeen ja ,jos joku uskaltaa valittaa, vastaan tyynesti; Nuorilla ei ole enään minkäänlaista kunnioitusta vanhempia kohtaan.
Saan hurjastella ambulanssin kyydissä.

Tiedän hiukset saattavat lähteä. Hampaat saattavat irrota. Muisti saattaa mennä. Mutta hulluttelu sen kun jatkuu.
Vanhuudessa on kyse hengen ja aineen kaksinkamppailusta.

Lähteet:
Minäkö muka vanha KÄPY

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:14

Onnittelut minunkin puolesta !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2013 - 22:14

Olipa hieno vastaus Sirkkaliisalta. Upeaa, sinulla on huumori tallella ja reipas mieli. Toivon sen jatkuvan vielä toisen samanmoiset lukemat. Sydänlämpöiset Onnittelut sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.01.2013 - 22:27

onnea onnea ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2013 - 09:17

Sylintäydeltä onnea Sirkka-Liisalle

Pidä itsestäsi huolta
helli itseäsi, ilahduta itseäsi
anna yllätyslahja itsellesi.
Se ei ole syntiä
vaan oikeaa rakkautta!
Sinä olet tärkein
mitä sinulla on.
Ja kun sinulla
on hyvä olla
sinun lähelläsi
on myös toisten
hyvä olla!

Marleena Ansio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2013 - 10:45

Onnittelut lienevät paikallaan. ONNEA virkeälle Napsuystävälle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2013 - 10:57

Onnea vaan syntymäpäivänä! Laulelen täällä onnittelulaulua, jos vain kuulet :) Rauhallisia ja turvallisia päiviä sinulle Sirkkaliisa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2013 - 22:39

Paljon Onnea Sirkka - Liisalle !!!