Kuinka usein vaihdat tyynyt uusiin?

Mie vaihdan tyynyt noin kahden vuoden välein ja nyt just vaihdettiin uusiin.En pese tyynyjä,kun tuloksena on epämääräinen mytty.Lappeenrannassa on Finlaysonin myymälä ja kävimme siellä ostoksilla,ostin myös tyynyliinoja,muumuassa muumiaiheisia,kun pidän muumeista,mukaan lähti myös patakintaita,siellähän on myös alennusmyynti.

Avainsanat: tyynyt tyyynyliinat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2013 - 17:13

1-2 vuoden välein tulee vaihdettua, ensi kerralla Lappeenrantaan tuleessa kuuluu myös tuo Finlaysonin myymälä käyntikohteisiin.

Kysyjän kommentti

Tämä myymälä on on kauppojen aatelia.Olen ostanut sieltä paljon kaiken laista,pojalleni ja itsellemme.Vieressä on myös Pentikin myymälä,se on myös ihana paikka vaikka lahja ostoksille.Terve tuloa tänne Lappeenrantaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2013 - 14:05

Kyllä se pari vuotta on maksimi. Eikä ole vielä onneksi koskaan tarvinnut tyynyä ostaa.Tulee tyynyt perheeseen " luontaisetuina " ... Niinkuin useimmat muutkin vuodetarvikkeet :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2013 - 14:20

Vaihdan toisen tyynyn tarvittaessani. Itselläni on muotoiltu niskatyyny, jota ei tarvitse aikoihin vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 14:52

Minulla on myös muotoiltu niskatyyny..missä suoja minkä voi pestä..että menee useamman vuoden.
Todella huono nukkua tavallisella tyynyllä,tulee niskat kipeiksi..kun on tuttunut muotoiltuun-niskatyynyyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 16:15

Tarvittaessa tulee vaihdettua kun tulee littanaksi niin uusi tyyny silloin kehiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 16:18

Tyynyt mene uusiksi 2-3vuoden välein,tyynynliinat useammin,joskus nekin menee rikki.Petivaatteina en tykkää isoista kuvioista tai raskaista väreistä,tuntuu unetkin raskailta ja jos pientä kuviota niin unetkin levottomia;mene tiedä,mutta rauhalliset perusvärit ja kuviot,pientä raitaa yms.tärkeämpää on niiden materiaali,että on ns.laskeutuvaa sileänoloista puuvillaa,joka ei ole pesun jälkeen kurttu&skruttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 19:08

Pesen tyynyt 3-4 kertaa vuodessa ja hyvin kestävät pesua. Nukkuessa en tyynyä käytä. Uudet ostan kun tulee vastaan ja tiedän tarvitsevani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2013 - 19:24

Uudet hankin tarpeen tullen. Ennen joulua ostin kaksi tyynyä. Ei ihan kohta ole uusien hankinta edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:07

Vaihdan silloin uusiin kun huomaan tyynyliinoja vaihtaessani, että olen hikoillut tyynyni kirjavaksi ja tietysti
littana ei ole hyvä tyynyt. Olen kokeillut niskatyynyä, en osaa käyttää sitä.
Joskus yrittänyt pestä hienopesulla, mutta ei siitä tyynyä tule potkimallakaan enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:19

about pari vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.01.2013 - 22:30

melko monta vuotta menee, kun ostaa pestävän mallin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2013 - 08:36

Tempur-tyynyä olen pitänyt pääni alla jo monta vuotta. Vaihden sen toiseen samanlaiseen sitten, kun näyttää aihetta olevan.