Kuulkaas vanhat napsulaiset,miten ja missä vaiheessa olette löytäneet takasin sivuille?Itse kokeilin ja löytyi tunnukseni yms.

Lisätty: 15.01.2013 - 22:32

siis kokeilin napsun sivua,lehdessä oli joku anonymous-juttu ja siitä tuli Napsu mieleen.Funtsin,että mitähän ne siitä matkailusivujen urkkimisesta hyötyi?

Lisätty: 16.01.2013 - 21:27

Totta muuten,että SPÄMMIÄ tulee tuhottomasti,rakas Paté yms.muuta rohkeata ja lähettäjäj susanna tai marie...Mits se semmonen peli oikein on?Haluaisin tietää,mutta en aukasta...Paradoksaalista!

Lisätty: 24.01.2013 - 16:06

Kiitosta napsulaiset,kyselen kun tulee taas kyseltävää!

Avainsanat: nykyiset entiset napsulaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2013 - 00:13

Sattumalta kokeilin äkkilähtöjä ja huomasin että Napsu toimiikin taas.

Täällähän niitä Napsulaisten ym. SP-osoitteita on yhä näkyvissä (16'084 kpl)
Voitte pistää SP-osoitteeenne alkuosan (ei kannata kertoa koko osoitetta)
tuohon Search-laatikkoon ja kokeilla löytyykö omasi sieltä.
Jos löytyy, niin olethan jo vaihtanut salasanan.
dazzlepod.com/napsu/?page=9

Roska- ja huijausviestejä tulee tosiaan paljon, lähes joka päivä tarjotaan miljoonien arpajaisvoittoja, syöpään kuolevien lahjoituksia tai osuutta hämäristä rahansiirroista.
Onneksi minulla oli (Welhossa) käytössä rinnakkainen itse lisäämäni vara-SP-osoite, jonka voin lakkauttaa tai muuttaa kun kyllästyn.

Jos ja kun roskapostit rupeaa ärsyttämään riittävästi ja tahtoo tehdä asialle jotain,
(eri asia on kannattaako ja auttaako se juuri mitään?)
niin löysin eräät ohjeet sille miten Spammeista voi raportoida eteenpäin spamcop.net -sivustolle.
On toki monia muitakin sivuja, joista tässä vain muutama:
www.ic3.gov/default.aspx
www.consumerfraudreporting.o.../index.php
www.419baiter.com/
antifraudintl.org/forum.php
www.scamalert4u.com/
Onko jollain jo kokemusta näistä? tai ymmärrystä, että voisi opastaa muitakin.

Tässä ohjeita kielitaitoisille:

SpamCop Parsing and Reporting Service
spamcop.net/fom-serve/cache/285.html

How do I get my email program to reveal the full, unmodified email?
www.spamcop.net/fom-serve/ca...he/19.html

ja esim. Outlook Express 4, 5 and 6 ohjelmille
spamcop.net/fom-serve/cache/119.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2013 - 22:34

Joskus loppukesästä tuli kokeiltua olisivatko sivut auenneet ja niin tuli palattua tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.01.2013 - 03:27

syksyllä matkoja etsiessä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2013 - 08:49

tässä muutama päivä kokeilin nyt tammikuussa kuin myös pitkin viime vuotta silloin tällöin testasin, marras joulukuu oli kiireinen etten silloin Napsuun klikkaillut. Ei ole tullut muuta viestiä Napsulta kuin että sulkevat joksikin aikaa sen hyökkäyksen johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2013 - 15:04

Taisi olla marraskuuta kun sain ystävältä tiedon, että Napsun sivut pelaavat jälleen.
En tiedä mitä hyötyivät siitä kaappauksesta, mutta minulle se ainakin poiki hirveästi roskapostia ulkomailta. Joka päivä saan poistaa toistakymmentä s-postia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2013 - 15:48

Napsukaverilta kuulin,että sivut ovat auki taasen.Tosin en ollut ihan ekojen joukossa ollenkaan.Mutta pääasia on, että taas toimii ! Ei muuta, kun kysymyksiä kehiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2013 - 15:55

Ihan sattumalta goolasin viime vuoden puolella ja voila, täällä sitä taas ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2013 - 16:17

no tota noin marraskuunpuolella kattelin äkkilähtöjä ja kuis ollakaan napsu toimi jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2013 - 18:43

Tarkistin just omasta Napsusta, että lokakuun alussa tein ensimmäisen kysymyksen. Varmaan jostain googlaamalla löysin takaisin tänne. Kiva että löysit taas kyselemään ja vastaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 08:23

Mie sain tiedon Papitilta tuolta Facen salaseurasta ja aika oli marraskuu.

Lisätty: 17.01.2013 - 08:25

Mukavaa,että siekin olet palannut joukkoon.Mie olen kyllä ollut nyt aika vähän napsussa ja facessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 17:09

2012 loppukesästä/syksystä. Etsiskelin äkkilähtöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.01.2013 - 17:19

Eräs arvossapidetty napsulainen laittoi mulle meiliä tästä. Samaten täällä, ruskettuneet naikkoset ottavat profiilini takia yhteyttä tämmöiseen vanhaan ämmään. Yhtä uhkasin poliisilla - johan loppui sen neitokaisen lähentely yritykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 22:26

Minäkin sain tiedon Papitin kautta..tuolla salaseurassa..mikä perustettin napsulaisille facenbokin puolella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2013 - 11:33

Äitihän minut tähän Napsuun tutustutti. Välillä olin pois, silloin kun täällä oli se hässäkkä. En muutenkaan niin aktiivinen ole, kun ei ole omaa nettiä. Mutta nyt kun olin uudenvuoden aikoihin Äidin luona, päätin taas liittyä mukavaan seuraanne! Tosin salasanan jouduin uuden tilaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:41

Marraskuussa tulin kokeilleeksi ja avot.. taas toimii. En ihan ekojen joukossa minäkään ollut. Silloin tällöin kokeilin aikaisemmin ja meinasin jo tuskastua. Muutamia tänne vielä kaipailen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 23:03

Joku napsnaps kavereistani vinkkasi minulle.