Kun pistin tänne matkakuvia tai kerron Kanchanaburista niin tätä paikkaa ei löydy?

niin Napsussa on ainoa paikka mihin voin laittaa nämä oli Kwai joki joka on siltoineen Kanchanaburissa.. Joten miten tämän saa omalla nimellään tänne Napsuun..

Lisätty: 16.01.2013 - 08:42

Olen laitta tuon Kanchanaburin tuohon Kwai jokeen ja tarinat myös, miten tuo siirtäminen onnistuu onkos jollain siitä tietoa ja miten saisin ylläpitoon yhteyttä jotta muuttaa tuon itse.

Lisätty: 16.01.2013 - 14:05

Kiitokset nyt vaan muokkaamalla saan kaikki siirrettyä.. nyt onnistuu...
Kwai joki menee koko Kanchanaburin läpi jopa siellä missä olimme yöt niin Kwai joki siinä oli vieressä ja oli kelluva talo jossa oli huoneita kuului samaan hotelliin missä olimme...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2013 - 22:32

Kun laitat kuvan valitse maa Thaimaa- seuraavana matkakohde-lokerossa alimmaisena on "muu kohde", valitsemalla tämän saat auki luukun, johon pystyt lisäämään haluamasi matkakohteen.

Kysyjän kommentti

Tästä oli oiva apu, kiitokset kaikille auttajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2013 - 20:38

Eikös ne olisi kuulunut "Thaimaan matkakuvat" -kansioon ?
Thaimaassahan (Thailand) se on, eikö niin ? vai mitä oikein kysyt ?
wikitravel.org/fi/Kanchanaburi
www.maps-thailand.com/map-ka...naburi.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2013 - 22:36

Google ainaskin löysi,Tanneli jo kertookin kuinka saat sen Kan-burin itse kirjoitettua,siitä oli kait kysymys tai haluatko Toffen nimellä Thaimaahan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2013 - 09:15

Ne kaikki 88 oli nyt Kwaijoen nimellä ja en jaksanut kahlata niitä niin paljon että joki olsi näkynyt. Yllä näkyy olevan selitetty tarkkaan miten saat ne oikeaan paikkaan siirrettyä. Varmistan itse aina Napsun matkakohdetta näpäyttämällä löytääkö google paikan jos ei niin vaihdan lähimpään googlen kohteeseen. Napsun Kwaijoen kartassa näkyy koteesi vähän kaakkoon ja kauempana joesta.
Sivun alla on ilmoita virheestä! Mihin johtanee?

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/kokemu...407/3#6042