Hejsan napsulaiset!Jokainen meistä inhoaa jotain tv-ohjelmaa,mikä se on sulla?Mulla inhokki-ykkösenä on Duudsonit ja pysyy.

Avainsanat: duudsonit inhokit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2013 - 08:26

Samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2013 - 09:58

Jaaha..Helpompi olisi kyllä luetella, että mitä HALUAA katsoa televisiosta...
Mutta kun kysyit, niin se BB taitaa olla kaikkien aikojen pohjanoteeraus ikinä.Ei ole tositeeveet yleensäkään minun juttuni, mutta tuo vie kaikista voiton. Sekoilujen kuningas!
Vastaukseni on siis Big Brother!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2013 - 11:21

Ehdottomasti Salatut elämät. Se on jotain joka saa minut raivon partaalle typeryydellään. Pari jaksoa vuosia sitten katsoin ja siinä oli tarpeeksi minulle. Hyi helkkari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2013 - 11:36

Inhokkeja niitä löytyy ja paljon! BB, Salatut Elämät, Kauniit ja Rohkeat, Tanssin superäidit, Uusi Päivä, ... Voi apua!. Milloinkahan kaikki ahdistavat, tekopirteät mukanas tositv-ohjelmat ja ikuisuuksia jatkuneet sarjamitätömyydet poistetaan tv-kanavien ohjelmistosta? Toivottavasti pian, niinkuin myös toineen toistaan matkivat tanssi,- laulu-ja kokkauskilpailut sekä laihdutuskisat. Olisi kiva saada televisioon lisää kotimaisten komedioiden ja Ville Haapsalon tutustumismatkojen kaltaisia ohjelmia joita jaksaisi seurata muutenkin kuin vain sen yhden ja ainoan jakson verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2013 - 14:52

Hyväksi kakkoseksi tulee Duutsonit listallani, ehdoton ykkönen on BB.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2013 - 16:02

Ehdoton ykkönen minulla tuo Iholla sarja tylsenpää ohjelmaa en tiedä, yhtä jaksoa katsoin 5minuuttia ja sain sarjasta tarpeekseni. En todellakaan halua tietää jonkun ihmisen ajatuksia TV:n kautta ihan hömppä ohjelma ja nyt jo toinen tuotankausi alkanut onneksi on muita kanavia...

Lisätty: 21.01.2013 - 08:34

Duudsonit vetivät eilen kovan potin Venla gaalassa, mutta yhtäkään jaksoa en ole itse vaivautunut katsomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2013 - 22:22

BB:n nostaisin ykköseksi, onneksi TV:ssä on kanavanvalitsin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.01.2013 - 03:34

bb ja kaikki muutkin "tosi" tv-ohjelmat, nyt on tullut vielä kaikki maikkarin ohjelmat listalle mukaan, mainosten määrä ylittää sietokyvyn, joten sanoin hyvästit maikkarin kanaville tässä taannoin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2013 - 16:01

Nuo jo edellämainitut sekä valmiiksinauretut amerikkalaishömpät sekä saman maan tositeeveet...
hoh hoh hoh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2013 - 18:56

Samoilla linjoilla ollaan: Duutsonit, BB, Iholla eli kaikki joissa on henkilöhahmoja, joiden sijalla kuolisin häpeästä mitäänsanomattomista ja osin törkeistäkin jutuista. Tuohon janjaan mainitsemaan Ville Haapsalon Venäjän halki...jossain ajassa...
jäin kiinni, niin että sitä uusintaa tuli katsottua koko sunnuntaipäivä yhteen menoon varmaan 5-6 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 12:30

PateT:n kysymys pitää sisällään silkkaa asiaa. Yök Duudsonit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 17:16

Onneksi on kaukosäädin keksitty, mutta en kuluta sohvaani katsomalla BB, tositv jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 22:44

Juu ehdottomasti BB ja sit hyvänä kakkosena kaikki jotka tulee Amerikan Yhdysvalloista. Ei vaan pysty katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 23:08

Kaunarit.