Mikä on Roti-ryhmä?

Voisiko tällä pelastaa seuraavat isot kisat Suomen kohdalta?

Avainsanat: roti-ryhmä räty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2013 - 15:44

No, ehkei ihan seuraavia isoja kisoja, mutta sen jälkeen. Tuossahan on kuitenkin tarkoitus tehdä urheilijoita pitkällä tähtäimellä. Soisin tämän hankkeen onnistuvan. Keulahahmona on toosi iso persoona ja tietämystä miehellä on. Fanitan Seppoa edelleen. Onnea ja menestystä hänelle ja Roti-ryhmälle.

www.iltasanomat.fi/yleisurhe...89013.html

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2013 - 19:42

Tuo ei auta todellakaan tähän hätään, mutta kannustaa parempaan pitkän tähtäimen suorituksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2013 - 21:47

Tulevaisuutta ajatellen hyvä idea. Sama pitäisi tehdä mäkihypyn jatkuvuuden kannalta myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.01.2013 - 03:39

tuskin uusien ryhmien perustaminen auttaa, motivaatio ja mahdollisuus harrastaa auttavat paljon enemmän, ja tietysti uusien nuorten into urheilla kilpaa yleensäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 12:27

Räty on oikea henkilö vetämään tuota liikemiesten tukemaa urheilijaryhmää.
Aika näyttää miten käy. Toivotaan parasta.