Oletteko törmänneet Magisso teekuppiin? Kokemuksia?

Avainsanat: magisso teekuppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2013 - 12:25

En edes tiennyt tuollaisen olemassaolosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2013 - 10:04

Eipä ole tullut törmättyä villin näköinen on, kupiksi ei ihan heti uskoisi...

hintaseuranta.fi/tuote.aspx/705095#

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 11:00

Katsoin äsken netissä videon. Tuli lasten kaatumaton nokkamuki mieleen. Ja videossa kehoitettiin kaatamaan vesi teelehtien päälle ja kappas, kaadettiin siihen toiseen lokeroon.. Eipä taida moinen keilamuki minun astiakaappiini löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 14:58

Liian moderni meikäläisen makuun....Minulla perinteiset Kiinasta tuodut teemukit kannella;hyvin toimii ja pelittää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 19:06

Mieheni sai työpaikaltaan Magisso teekupin joululahjaksi ja lahjoitti sen saman tien minulle koska ei juo itse lainkaan teetä. Vaikka olen käyttänyt Magissoa jo useita ketoja, en ole kuitenkaan vielä ihastuksesta lääpälläni tähän "ihmekuppiin". Mielummin haudutan teeni edelleenkin vanhaan tapaani kannellisessa teepanussa kuin kaadan sen kannettomaan Magissoon. Haluan nimittäin nauttia teeni todella kuumana ja sitähän Magissossa haudutettu tee ei ole sillä kannettomuus jäädyttää siinä olevan teen. Olen lisäksi onnistunut muutamia kertoja huljauttamaan vettä ja teeaineita pöydälle magissioteetä tehdessäni. Olen ehkä ollut liian hätäinen kaatotyössäni, mene ja tiedä. Vanha teenhaudutuskonsti on kuitenkin minusta vielä paremi kuin Magissiokonsti. En kuitenkaan voi vielä vannoa ettenkö joskus opi pitämään Magissioteestäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2013 - 21:45

Minä vannon pussiteehen ja mukiin kuin mukiin. Magissiot saavat mennä hienompiin kaappeihin.