Kertokaahan parhaita all inclusive kokemuksianne ja matkayhtiö mitä kautta oli matka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2013 - 22:39

Isla de Margaritalla (Venezuela), hotelli Flamboyant, matkatoimisto Finnmatkat 2008 loppuvuodesta. Todella hyvät safkat, drinkit ja kaikki. Ei mahavaivoja tullut. Suosittelen.
Eilat (Israel), Holitel Siesta, matkatoimisto Lomamatkat 2011 maaliskuu. Täällä myös tosi hyvät safkat, juomapuolessa ei mitään erikoisempaa, ei hyvät viinit. Ihanat vihannekset. Suosittelen.
Costa Blanca (Panama), Royal Decameron Beach Resort, matkatoimisto Aurinkomatkat 2011 loppuvuodesta. Huikea kokemus, paljon vaihtoehtoravintoloita ja rantabaareja, eriaiheiset kattaukset eri ravintoloissa, drinkkilistat eksoottiset. Aamiaisella todella laajat valikoimat hedelmiä kauniistikatettuna...Suosittelen.

Lähteet:
omakohtaisia kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2013 - 09:55

Itse en suosi all inclusive matkoja, en pidä että olen Hotellin ajoista kiinni milloin mitäkin syömistä on, otan ainoastaan aamiaisella matkani, koska silloin saan vaihdella ruokapaikkoja mieleni mukaan.
Egyptissä tutustuimme äitiin ja poikaan joilla oli tämä all inclusive ja poika ei pitänyt ruuista ollenkaan ja oltiin yhdessä syömässä muutamat päivät muualla, heille jäi tuo käyttämättä parin päivän jälkeen kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 20:01

Ei ole niinkään kokemusta all inclusive paikoista,mutta voisin kuvitella ottavani sellaisen maassa, jossa ruokapaikkoja olisi hankalampi löytää...Tai että ihan joka paikassa ei syystä tai toisesta uskaltaisi syödä....Egybti...Afrikka?
Toisaalta vanhemmillani oli all inclusive reissu ihan Mallorcalla, kun juhlivat isän pyöreitä vuosia.Söivät kuulemma silloin TOODELLA hyvin :) Aurinkomatkoilla olivat. Puhuvat yhä, kuinka hyvä reissu oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2013 - 01:29

Ei kovasti ole all inclusive exclusive-matkoista kokemuksia,mutta viime talvena Jortsuissa oli vimosen päälle,matka Jordaniaan Apollomatkoilla,tähtiä oli jokunen,mutta ne ruoat oli aivan satumaisia siinä hotlassa.,aamupalasta illalliseen.Tänä talvena olen kytännyt just siihen TalaBayn hotlaan matkoja,mutta ei mokomia ole ollut ainakaan säädylliseen hintaan.Jordaniasta sanottii,että on kasvissyöjän paratiisi,en ole k-syöjä,mutta kaikki(siis kasvis ja kaikki liharuoat) oli sairaan hyvää.illallisella syötiin vaan ja sitten kierittiin huoneeseen ja maate ja maha viereen.Se oli hyvä kokemus all inclusive exclusive ;-)Koska tahansa uudelleen...toivottavasti!