Onko Putous enää koko perheen ohjelma?

Onko sketsien alatyyli jo liian rankkaa?

Avainsanat: putous alatyyli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2013 - 17:15

Ohjelma näyttää jakavan suomalaisten mielipiteet. Ehkei ole koko perheen ohjelma, mutta itse ainakin katson mielelläni. Ei mielestäni liian roisi.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 13.01.2013 - 16:25

Eikös tuo aina ole ollut hieman kaksimielinen ohjelma. Tämänkertaiset hahmot ovat kyllä huonoimmasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 13.01.2013 - 17:14

ei se taida ihan koko perheen ohjelma olla, mutta sopivan ikäisille harmitonta viihdettä kait, ei ole tullut itse seurattua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2013 - 19:26

En ole kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta lehdessä kirjoitettiin että on alatyyli lisääntynyt rajusti aiempiin kausiin verrattuna. Ilmeisesti ei ole koko perheen ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2013 - 19:26

Kyllä tuo ohjelma on ollut mielestäni aina ollut kaksimielinen, ainoa mistä lapset pitivät oli tuo Munamies...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2013 - 22:04

Ekan jakson katsoin, jotta tiedän mistä puhutaan, toiseen jaksoon ei enää intoa riittänyt, lauantaina löytyy parempaakin tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 10:44

Televisio oli auki ekan jakson aikana, tein siinä ohessa jotain muuta. Enpä hirveen kauan jaksanu moista tyhjänpäiväistä kuunnella, joten kanava vaihtui johonkin fiksumpaan. Eka ja vika kerta, kun tuhlaan korvallistakaan moiselle "viihteelle". Sitä tosiaan voi ajan käyttää hyödyllisemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2013 - 19:12

On ..ainakin meidän perheessä. Ei sen vitsit ole edellisvuosia roisimmiksi menneet, eivät ainkaan minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2013 - 12:23

Meillä ei putousta katsella.
Jonnin joutava ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2013 - 23:07

en ole perillä koko putouksesta, olen jo pudonnut kyydistä nimestä päätellen.